Promovarea neoficială a lui Canon EOS 40D

Vă povesteam zilele trecute într-un articol despre cum sunt promovate anumite produse încă nelansate: cum apar primele zvonuri, ceva poze, mici informaţii referitoare la produs, negarea oficială a lor etc. Astazi am un exemplu concludent al unei astfel de strategii de construire a unui brand / produs. Este vorba de Canon EOS 40D, un aparat foto digital profesional de zonă medie.

Conform ultimelor informaţii, Canon EOS 40D are următoarele specificaţii: senzor CMOS de 10.2 MP în format APS-C, cinci cadre pe secundă, sistem automat de curăţare de praf al senzorului, ecran de 2.5”, 9 puncte de focus şi Spot Metering (nu doar parţial), valori ISO între 100-3200, procesor de imagine DIGIC III care îi facilitează aparatului pornire de 0.15s. A apărut chiar şi un preţ al lui 40D: 1.600$. Informaţiile sunt încă zvonuri, neconfirmate, dar nici infirmate de Canon. Prevăd că urmează în câteva luni, poate chiar săptămâni, anunţarea oficială a lui 40D.

Prima sclipire a lui 40D a fost întrezărită ca produs suportat într-o listă de echipamente. Iată că la nici o lună, apar şi specificaţiile tehnice ale aparatului. Interesante modalităţi de promovare. Personal nu le consider scăpări de informaţii, sau apariţii involuntare, ci chiar strategii bine puse la punct din interiorul companiei.

Canon EOS 30D

închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat