Facebook aduce schimbări serviciilor sale din 2015

Facebook a introdus un nou document de termeni şi condiţii de utilizare a reţelei de socializare, care va intra în vigoare de la 1 ianuarie 2015. Utilizatorii care se vor autentifica începând cu această dată îşi dau automat consimţământul pentru acceptarea lor, iar compania încurajează deja pe toată lumea să revizuiască textul şi să decidă dacă sunt sau nu de acord. De asemenea, odată cu noile politici, Facebook dezvăluie şi câteva funcţii noi care vor fi lansate în curând.

Deşi termenii şi condiţiile de utilizare nu s-au schimbat foarte mult şi includ clauzele obişnuite pentru astfel de servicii online, noile adiţii la setările utilizatorilor vor asigura o experienţă îmbunătăţită de socializare online. În primul rând, Facebook aduce Privacy Basics, un meniu dedicat utilizatorilor care nu cunosc foarte bine funcţiile de bază de intimitate disponibile. Acesta îi va învăţa să aleagă un public pentru articolele publicate, să şteargă prieteni din listă, să blocheze accesul utilizatorilor nedoriţi şi multe alte astfel de acţiuni. Aceste ghiduri vor fi disponibile în 36 de limbi.

De asemenea, multe dintre funcţiile obişnuite ale reţelei vor suferi modificări. Cei care oferă acces la geolocaţia de pe telefon vor primi mai multe sugestii de activităţi disponibile în vecinătatea apropiată. De exemplu, Facebook doreşte să poată livra utilizatorilor meniurile restaurantelor din zonă şi articolele publicate doar de prietenii din zonă, dacă asta doreşti să primeşti. În anumite regiuni există deja posibilitatea de a cumpăra produse direct de pe Facebook, iar compania va încerca să facă tranzacţiile mult mai accesibile.

Se pare că aplicaţiile pentru mobil de la Facebook vor necesita permisiuni noi, care să poată raporta cât semnal şi câtă energie mai are telefonul de pe care accesezi serviciile, pentru a putea îmbunătăţi performanţa acestora în versiunile următoare. Cât despre reclame, se va încerca o fuziune între setările de pe mobil şi cele de pe PC. Până în prezent, dacă optai să fii exclus de pe listele de reclame pentru o anumită categorie de produse în browser, pe mobil existau şanse de a primi în continuare astfel de reclame, întrucât setările erau separate.

Facebook atenţionează însă că anumite funcţii vor fi disponibile doar în anumite regiuni. Un exemplu este meniul „ad preferences”, care vine şi în Australia, Canada, Franţa, Germania, Irlanda şi Marea Britanie.

publicitate
închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat