Facebook inaugurează o nouă secţiune dedicată clipurilor din categoria „breaking news”

După ce a nemulţumit publicaţiile partenere retrogradând prioritatea acestora la afişare în News Feed, Facebook face o mişcare în direcţia opusă, introducând în tab-ul Watch din aplicaţia pentru mobil o secţiune dedicată ştirilor de ultim moment.

Facebook nu precizează când va fi disponibilă noua listă de conţinut, însă este posibil ca aceasta să urmeze directiva anunţată deja pentru News Feed, acordând prioritate la afişare ştirilor locale.

Tab-ul „Watch” nu înlocuieşte tab-ul Video, disponibil utilizatorilor de mai multă vreme. În timp ce „Video” oferă un amalgam de clipuri virale fără a le organiza într-un anume fel, acesta fiind livrate în funcţie de algoritmii reţelei de socializare, în tab-ul Watch, utilizatorii vor găsi conţinut mult mai bine structurat.

Cât despre motivul pentru care Facebook ar dori să aducă ştiri locale într-o secţiune rezervată mai ales pentru conţinut original , acesta ar putea fi diversificarea audienţei prin atragerea de utilizatori care frecventează site-urile de ştiri. Scopul final, desigur, este creşterea numărului de vizualizări pentru mesajele publicitare, sursa principală de venit a reţelei de socializare.

Momentan Facebook Watch este disponibil pentru un număr limitat de utilizatori din Statele Unite, însă este posibil ca această funcţie să fie extinsă în viitorul apropiat.

 

publicitate
închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat