Facebook va pune la dispoziţia utilizatorilor opţiuni mai bune pentru controlul News Feed

Facebook ajustează periodic algoritmii News Feed, compania încercând să filtreze valul de informaţii mai mult sau mai puţin utile care se revarsă zilnic şi să selecteze ceea ce ar putea fi util sau relevant pentru utilizator. Cea mai recentă schimbare de această natură a fost anunţată vineri, Facebook urmând să le ofere treptat utilizatorilor un set mai bogat de opţiuni care-i va ajuta să filtreze mai bine conţinutul din News Feed.

Până acum, meniul contextual al informaţiilor apărute în News Feed oferea opţiuni pentru ascundere şi Unfollow, însă actualizarea oferă şi posibilitatea alegerii afişării unei cantităţi mai mici din informaţii publicate de respectiva persoană. În caz că utilizatorul va alege să ascundă un articol, utilizatorul va putea specifica dacă sursa problemei este utilizatorul care a partajat-o sau autorul original al conţinutului, Facebook urmând să-şi ajusteze algoritmii în funcţie de aceste informaţii. Cu ocazia anunţării noilor opţiuni, Facebook a afirmat că utilizatorii nu ar trebui să se teamă de butonul Unfollow şi să-l folosească ori de câte ori cred de cuviinţă pentru eliminarea completă a conţinutului publicat de un alt utilizator.

Actualizarea va oferi şi o secţiune dedicată din cadrul căreia utilizatorul va putea vedea uşor toate persoanele, grupurile sau paginile pe care le urmăreşte sau la care a renunţat cu Unfollow, va putea vedea frecvenţa cu care acestea apar în News Feed şi va putea alege dacă vrea să modifice aceste decizii sau nu.

Noile opţiuni pentru controlul News Feed vor fi oferite atât în browser cât şi în cadrul aplicaţiilor pentru terminale mobile, acestea urmând să devină treptat disponibile tuturor utilizatorilor în zilele următoare.

publicitate
închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat