YouTube încearcă să prindă din urmă Twitch oferind sponsorizări plătite

În fiecare an auzim despre noi îmbunătăţiri ale serviciului de live streaming de pe YouTube şi de fiecare dată eforturile sunt aproape în zadar, întrucât Twitch rămâne în continuare cel mai popular la nivel mondial. Pentru final de 2017, YouTube s-a hotărât să nu mai încerce să facă lucruri noi sau diferite, ci a adoptat o serie de funcţii pe care Twitch le oferă de mai mulţi ani. Astfel, subsidiara Alphabet speră să atragă un public mai mare către serviciul său.

Twitch oferă posibilitatea de abonare pe bani la anumite canale partenere, iar YouTube implementează acum o funcţie similară numită „sponsorizare”. Utilizatorii pot sponsoriza un youtuber preferat cu 5 dolari pe lună, în schimb primind acces la o serie de pictograme emoji exclusive, o insignă în chat care îi garantează statutul de sponsor şi posibilitatea de a lua parte la discuţii pe chat dedicate sponsorilor.

Nu în ultimul rând, sponsorii vor putea să urmărească conţinutul live în timp real, chiar dacă youtuberul activează modul „lent”, care are întârziere de câteva zeci de secunde. Niciuna dintre aceste noi funcţii nu sunt cu adevărat inovatoare. Toate au fost disponibile pe alte servicii în trecut, iar YouTube doar încearcă să le ajungă pe acestea din urmă.

Desigur, aceste funcţii nu sunt disponibile pentru toţi cei care deţin canale de YouTube. În primul rând, în conturile înregistrate din România, acestea nu funcţionează (încă). Apoi, canalul trebuie să aibă un minimum de 1.000 de abonaţi şi să aibă streaming-ul live activat pe canal (activarea se face prin ataşarea unui număr de telefon activ la cont).

publicitate
închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat