Armani intră pe piaţa de ceasuri inteligente în parteneriat cu Fossil

La începutul acestui an, imediat după lansarea Android Wear 2.0, am primit o avalanşă de anunţuri de ceasuri inteligente bazate pe sistemul de operare de la Google, în special de la brand-uri mari, considerate de lux. Emporio Armani este cel mai nou brand de fashion care se angajează să lanseze o nouă gamă de smartwatch-uri, realizate în parteneriat cu Fossil, acestea fiind integrate chiar şi în seria Fossil 300, anunţată de curând.

Colecţia de ceasuri Emporio Armani Connected vor beneficia de o serie de cadrane virtuale proprii şi cu o serie de curele interschimbabile proprii. Designul exterior pare să fie clasic pentru un ceas Fossil, fiind realizat din metal şi beneficiind de două butoane şi o coroană digitală pentru control. La interior găsim un chipset Snapdragon Wear 2100, un ecran rotund cu panou AMOLED, şi cam tot ce se regăseşte într-un ceas cu Android Wear obişnuit. Nu este clar dacă va beneficia şi de GPS sau modem 4G.

Având în vedere că Emporio Armani oferă deja spre vânzare ceasuri hibrid, cu funcţii pentru monitorizarea activităţii utilizatorilor, la preţuri de aproximativ 300 de dolari, cu siguranţă acest model va costa mai mult. Conform site-ului oficial Emporio Armani, ceasurile Connected vor ajunge pe piaţă abia în luna septembrie, când probabil că vom afla mai multe detalii despre acestea, precum capabilităţile lor de conectivitate, cantitatea de memorie RAM şi spaţiul de stocare intern.

închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat