HTC încetineşte producţia pentru One M9

HTC One M9 nu pare să se bucure de succesul pe care compania taiwaneză îl aştepta. Fiind foarte asemănător din punct de vedere fizic faţă de predecesorul său şi nu mult mai performant, există puţine motive pentru fanii companiei să facă tranziţia la noul model. Acest lucru şi lipsa unor capabilităţi care să îl aducă în faţa concurenţei a dus la stagnarea vânzărilor. În consecinţă, HTC pare să limiteze producţia acestui dispozitiv.

Publicaţia Digitimes, care acoperă industria IT din China şi Taiwan, raportează că HTC a scăzut comenzile pentru componente de One M9 cu 30%, ducând astfel la un proces de producţie mai lent. Aparent nu este destulă cerere pe piaţă pentru acest model încât să fie justificat un proces de fabricaţie atât de rapid. Sursele anonime ale Digitimes susţin că lucrează în domeniul aprovizionării cu astfel de componente în Taiwan şi că informaţiile sunt corecte.

Compania HTC pare să aibă probleme pe toate fronturile, atunci când vine vorba despre dispozitive mobile. Nu numai că nu reuşeşte să vândă destule exemplare ale flagship-ului One M9, însă nici segmentele low şi mid-range nu o duc foarte bine. Cu ofertele agresive ale companiilor din China Xiaomi, Huawei, Oppo şi Lenovo, HTC nu mai poate să mişte prea multe unităţi ale telefoanelor sale mai ieftine.

În ciuda faptului că oficialii companiei nu comentează pe baza acestor zvonuri, consecinţele vânzărilor scăzute se văd imediat în cotaţia pe bursa din Taiwan. Acţiunile HTC au scăzut la 103,5 dolari taiwanezi pe 20 mai, ducând la un minim absolut în ultimii 10 ani. Probabil că noile planuri de a produce tablete low end ieftine şi lansarea unui flagship cu adevărat atractiv precum HTC One M9+ pe plan mondial va readuce HTC înapoi pe o cale ascendentă.

închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat