TCL se angajează să rezolve problema de asamblare a modelului BlackBerry KEYone

13.06.2017
TCL se angajează să rezolve problema de asamblare a modelului BlackBerry KEYone

Săptămâna trecută, utilizatorii de BlackBerry KEYone au descoperit o problemă foarte mare în designul noului smartphone cu tastatură. În ciuda faptului că acesta este realizat din materiale de calitate şi pare să fie un dispozitiv solid atunci când este ţinut în mână, în urma unor impacturi uşoare sau în cazul în care dispozitivul este flexat cu prea multă presiune, display-ul se desprinde de restul carcasei, acesta fiind impropriu ataşat. TCL Communication, producătorul hardware-ului BlackBerry a răspuns deja criticilor şi se angajează să reviziuască procesul de fabricaţie al telefonului.

Compania susţine că telefoanele sunt testate înainte de a ajunge pe linia de fabricaţie şi că acestea au trecut de normele interne de calitate, însă va studia problema care a fost descoperită în designul BlackBerry KEYone. Momentan doar câteva unităţi din cele câteva mii vândute au întâmpinat astfel de probleme, însă chiar şi aşa, compania ia în calcul modificarea procesului de fabricaţie. Se pare că adezivul folosit în asamblarea lui KEYone nu este de ajuns, iar compania ar putea să îmbunătăţească acest lucru în unităţile care vor ieşi în viitorul apropiat din fabricile sale.

Aceasta este prima dată când producătorul TCL intră în lumina reflectoarelor cu o problemă de acest gen, însă nu este prima dată când întâmpinăm modele de smartphone-uri cu probleme. iPhone 4 a fost „celebru” pentru pierderea semnalului atunci când telefonul era ţinut în mână într-o anumită poziţie, iar utilizatorii de Galaxy Note 5 de la Samsung au întâmpinat probleme cu stylus-ul atunci când îl introduceau invers în orificiul dedicat. Probabil ca nu mai are niciun rost să amintim dezastrul de anul trecut cu Galaxy Note7 de la Samsung, sau cu ecranele care erau zgâriate pe seria Galaxy S6 Edge chiar de carcasa oficială produsă de compania coreană.

Vestea bună este că TCL a răspuns rapid în urma plângerilor şi că cel puţin la nivel declarativ, se angajează să rezolve eroarea de design.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult