Samsung renunţă la panourile LCD pentru televizoare

20.02.2012
Samsung renunţă la panourile LCD pentru televizoare

Samsung este cel mai mare producător de panouri LCD pentru televizoare, la nivel global, însă a fost afectat serios de criză. Cum vânzările de televizoare au scăzut semnificativ în 2011, producătorul sud coreean a decis să renunţe la divizia de panouri LCD şi să se concentreze asupra celei de panouri OLED. Mutarea poate că este justificată din puncte de vedere economic, divizia având pierderi de aproape 700 milioane de dolari anul trecut, dar pot fi pierduţi mulţi clienţi. Până de curând, Sony cumpăra panourile pentru televizoarele sale de la Samsung.

Samsung se va concentra în continuare pe OLED TV

Noua companie ce rezultă din decizia menţionată mai sus se va numi, cel puţin temporar, Samsung Display. Compania mamă Samsung se va axa de-acum înainte pe dezvoltarea şi producerea panourilor OLED. Pe această piaţă, care se aşteaptă să crească până la 16% din totalul televizoarelor până în 2018, Samsung va concura cu LG şi Sony. Renunţarea la divizia de panouri LCD ar putea afecta Apple, unul din cei mai importanţi clienţi Samsung. Noua companie ar putea fi mai instabilă, dacă nu se află sub marea umbrelă Samsung.

Sony a fost un client pentru panourile LCD

Urmărește Go4IT.ro pe Google News