BLACK FRIDAY 2016, la eMAG, Media Galaxy, F64, Elefant, PC Garage, EuroGSM. Ce oferte de Black Friday au marile magazine. Informaţii LIVE

BLACK FRIDAY 2016, la eMAG, Media Galaxy, F64, Elefant, PC Garage, EuroGSM. Ce oferte de Black Friday au marile magazine. Informaţii LIVE

BLACK FRIDAY 2016. Românii se pregătesc de Black Friday şi au început deja să caute pe internet produse şi oferte. Agenţia de marketing online Today’s a analizat interesul manifestat online de cumpărători şi a identificat câteva trăsături şi tendinţe ale preferinţelor. Din cercetare reiese că în fiecare an căutările efectuate pe dispozitive mobile se dublează în această perioadă, în timp ce căutările de pe desktop scad. Cel mai mult se interesează de promoţiile de Black Friday utilizatorii din centrul şi sudul ţării.

 

În luna octombrie, când căutările cresc cel mai mult după sezonul de vară, volumele de căutări în Google legate de Black Friday sunt dominate de sintagmele „oferte de black friday”, „black friday 2016”, „reduceri black friday”, „black friday romania”. În noiembrie, numărul căutărilor se va dubla, estimează specialiştii Today’s.

 

Potrivit unui sondaj realizat de un magazin online, 80% dintre români intenţionează să cumpere produse aflate la promoţie de Black Friday. Aceştia sunt interesaţi de ofertele magazinelor şi urmăresc evoluţia preţurilor pentru produsele pe care şi le doresc, conform unui sondaj realizat pentru evoMAG de iVox.

 

Black Friday 2016 la eMAG UPDATE. Magazinul dezvăluie 10 oferte de Black Friday

Iată care sunt doar 10 dintre miile de oferte de care poţi profita de Black Friday la eMAG:

Consolă Microsoft Xbox ONE, 500 GB, neagră, 500 de bucăţi la 599,99 de lei

Televizor LED Star-Light, 127 cm, 50DM5500, Full HD, 1.000 de bucăţi la 999,99 de lei

Perie rotativă Rowenta CF9220D0, 1000 W, 2 accesorii, Alb/Roz, 5.000 de bucăţi la 99,99 de lei

Anvelopă iarnă Orium 601 185/65 R15 88T, 3.000 de bucăţi la 99,99 de lei        

Combină frigorifică Arctic ANK305+, volum 291 litri, Clasa A+, înălţime 181 cm, alb, 1.000 de bucăţi la  699,99 de lei

Apă de Parfum Calvin Klein Euphoria pentru femei, 100 ml, 5.000 de bucăţi la 119,99 de lei

Laptop Lenovo IdeaPad cu procesor Intel Core i3, frecvenţă 2.00 GHz, ecran 15.6″, memorie 4GB, hard disk 500GB, Intel HD Graphics, negru, 1.000 de bucăţi la 999,99 de lei     

Telefon mobil Samsung GALAXY S6 Edge, 4G, display 5,1″ memorie 32GB, negru, 600 de bucăţi la 1.699,99 de lei           

Tigaie Tefal 24 cm, teflonată, cu termospot, culoare bordeaux, 8.500 de bucăţi la 19,99 de lei  

Smartphone Vonino Xylo X, display 4″, Dual SIM, 8GB, Dark Blue, 1.000 de bucăţi la 99,99 de lei             

Black Friday eMAG scoate la vânzare noi produse surpriză, dintre care unele în premieră. eMAG vinde bilete pentru două dintre cele mai importante festivaluri de muzică din România: Electric Castle şi Summer Well: 11.000 de bilete la Electric Castle şi 10.000 de bilete la Summer Well, la preţuri early bird, vor putea fi cumpărate pe 18 noiembrie de fani, dar şi de amatorii de muzică bună.

În plus, 2500 de bilete pentru cea mai mare petrecere de Revelion indoor din România, ”Huge Year’s Eve” de la Romexpo, vor fi disponibile de Black Friday la eMAG.

Pentru iubitorii de mare şi soare, oferta eMAG pentru Black Friday 2016 include şi 48 de pachete turistice la mare pentru sezonul 2017, cu discounturi care pornesc de la 28%. 

BLACK FRIDAY 2016 la eMAG. Cel mai mare magazin online din România, va organiza evenimentul pe 18 noiembrie

 

Black Friday 2016 va avea loc în acest an la eMAG, cel mai mare magazin online din România, pe 18 noiembrie. „Pe 18 noiembrie va fi cel mai mare Black Friday de până acum. Anul acesta am depăşit 1 milion de produse disponibile pe eMAG, aproape dublu faţă de perioada de Black Friday de anul trecut. Sute de mii de produse din categorii foarte variate vor fi în oferta noastră de Black Friday de anul acesta”, a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.

 

Magazinul eMAG va avea peste 1 milion de produse în ofertă şi reduceri totale de peste 35 de milioane de euro. Valoarea estimată a comenzilor pentru ediţia de anul acesta ajunge la 250 de milioane de lei.

Ofertele vor acoperi produse din game foarte variate, de la televizoare, telefoane mobile, tablete şi laptopuri, produse IT, produse smart (brăţări, smartwatch-uri), frigidere, maşini de spălat, la produse pentru copii, îmbrăcăminte şi încălţăminte, cosmetice, produse pentru casă şi grădină, articole sportive, produse şi accesorii pentru masină, mobilă.

 

Anul acesta, peste 2.000 de magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoţii pentru Black Friday, dublu faţă de anul precedent.

 

Stocuri de produse din oferta eMag pentru BlackFriday: peste 40.000 de televizoare, peste 20.000 de laptopuri, peste 50.000 de smartphone-uri. 

În premieră pentru piaţa din România, eMAG aduce  şi 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică, cu factură zero pe o perioadă de 6 luni. Prima surpriză de Black Friday este dezvoltată în parteneriat cu E.ON Energie România. Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrică va fi încheiat pe o perioadă de un an, cu posibilitate de prelungire. După perioada de gratuitate de o jumătate de an, clienţii vor beneficia de un preţ redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh).

Black Friday 2016. IT Genetics organizează o campanie dedicată segmentului B2B

IT Genetics, unul dintre cei mai importanţi distribuitori locali de echipamente profesionale şi furnizor de soluţii AIDC & POS, organizează în perioada 18 – 20 noiembrie 2016, pe www.itgstore.ro, o campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B. În cadrul campaniei, lansată sub numele „De Black Friday gândeşte-te la afacerea ta!”, compania oferă discount-uri de până la 57% la toate produsele comercializate.

Peste 10.000 de produse profesionale – cititoare coduri de bare, imprimante de etichete şi de bonuri, cântare electronice, aparate de etichetat, terminale mobile, marcatoare de preţ şi consumabile – au fost pregătite pentru această campanie. Ediţia de anul acesta oferă, în exclusivitate, încă o soluţie pentru optimizarea activităţii afacerilor.

Black Friday 2016 la Telekom.ro, Clickshop.ro şi Germanos.ro

 

Ofertele speciale Telekom vor fi disponibile începând din această seară până pe 20 noiembrie 2016, ora 23:59, pe Telekom.ro, Germanos.ro, Clickshop.ro, precum şi în magazinele Telekom şi partenere, începând din 18 noiembrie.

 

Telekom anunţă reduceri la telefoane de până la 2.200 de lei, televizoare şi tablete bonus la achiziţionarea pachetelor de servicii Telekom exclusiv pe telekom.ro.

 

Pe Germanos.ro vor fi disponibile Smartphone-uri cu reduceri de până la 83%, tablete şi televizoare la preţuri speciale.

 

Pe Clickshop.ro vizitatorii vor putea beneficia de preţuri extrem de avantajoase la o gamă largă de produse care include televizoare, laptopuri, electrocasnice, jucării şi produse de îngrijire personală.

Top Shop a pregătit reduceri de până la 80% de Black Friday la peste 1.300 de produse

Top Shop a pregătit reduceri de până la 80% la sute de produse Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Wellneo şi Live Active. Ziua principală a campaniei de Black Friday pentru Top Shop este vineri, 18 noiembrie, dar reducerile de până la 80% la peste 1.300 produse continuă până pe 27 noiembrie.

Printre cele mai căutate produse de Black Friday conform estimărilor Top Shop vor fi pilotele Dormeo cu preţuri începând de la 69 lei, Delimano Clarity Chopper cu discount de 45% de la 89 lei la 49 lei şi încălţările Walkmaxx Black Fit cu reducere de 46% de la 279 lei la 149 lei. Restul ofertelor pot fi consultate pe pagina top-shop.ro, dar şi pe celelalte canale de vânzare Top Shop.

Black Friday 2016: EuroGsm anunţă reduceri de pâna la 80%

EuroGsm intră în campania de Black Friday în perioada 18 – 24 noiembrie 2016 şi anunţă reduceri la toate categoriile de produse. Printre produsele care fac parte din oferta Black Friday din acest an vor fi telefoanele din categoria high-end, ca LG G5 sau Sony Xperia Z5, cele din categoria mid-range – LG Nexus 5x, Samsung Galaxy J5 2016, Samsung Galaxy Xcover 3 -, precum şi accesoriile wearable precum Vector Watch sau Huawei Watch W1. Produsele vor fi disponibile la preţuri cu discount-uri de până la 50%. De altfel, reprezentanţii companiei apreciază că cele mai căutate telefoane vor fi din gama mid-range a producătorului Samsung, iar printre cele mai căutate accesorii se vor număra acumulatorii externi, boxele portabile şi căştile Bluetooth.

Ofertele vor fi disponibile atât în reţeaua de magazine EuroGsm, cât şi în shop-ul online. În ceea ce priveşte reţeaua de magazine, în perioada Black Friday, pe lângă ofertele menţionate mai sus, vor fi disponibile şi accesorii cu preţ fix de 5 lei, 10 lei sau 15 lei cu TVA.

TP-Link oferă 30 de produse şi stocuri de 120.000 de unităţi pentru Black Friday

 

TP-Link anunţă pentru Black Friday ediţia 2016 de două ori mai multe modele de produse faţă de 2015 şi stocuri de 120.000 de unităţi, cu 20.000 de unităţi în plus faţă de anul trecut. Printre produsele oferite se va afla TL-WR841N(RO), primul router TP-Link cu interfaţă în limba română, şi routerul AC750 Archer C2, dar şi range extenderele.

 

 

Printre produsele care vor fi oferite cu discount se numără aproape totată gama Archer (Archer C3200, Archer C9, Archer C8, Archer C7, Archer C5, Archer C20 şi Archer C50), dar şi singurul router TP-Link cu touchscreen disponibil în România, modelul AC1900 Touch P5. În total, vor fi 13 modele de routere, 9 în standardul AC şi trei dintre cele mai de succes modele în standardul N. Acestea sunt TL-WR 841N(RO), primul router TP-Link în limba româna şi cel mai vândut produs al ediţiei de anul trecut, şi routerele N450 TL-WR940N şi TL-WR1043ND. La acestea se adaugă dispozitivele range extender care asigură extinderea reţelei în zonele fără semnal wireless.

 

Produsele TP-Link cu discount vor fi putea fi cumpărate din magazinele Altex, eMAG şi Flanco, dar şi din alte magazine online şi offline, prin intermediul partenerilor şi distribuitorilor TP-Link.

 

BLACK FRIDAY 2016. PC Garage oferă sute de produse cu preţ redus în weekend

 

PC Garage anunţă campania dedicată noii ediţii de Black Friday, cu sute de produse la reducere. Weekendul prelungit al reducerilor începe în noaptea dintre 17 şi 18 noiembrie şi continuă până la 20 noiembrie, în cadrul campaniei „Black Weekend”. Evenimentul aduce reduceri de până la 35% la peste 400 de produse distincte din categoriile de componente şi gaming, gadgeturi, telefoane şi televizoare.

 

Cele mai numeroase reduceri vor fi la produsele din categoria „Gaming“. Sunt laptopuri performante pentru pasionaţii de jocuri video, sisteme de gaming marca PC Garage, componente pentru computere şi o mulţime de accesorii într-o ofertă diversificată. Clienţii vor mai găsi pe site-ul PC Garage.ro stocuri suplimentate şi reduceri pe măsură la telefoane, gadgeturi şi televizoare de ultimă generaţie.

 

Valoarea totală a reducerilor oferite depăşeşte şase milioane de lei, iar cea mai mare reducere va fi de 50%. Timpul de expediere al produselor este estimat la cinci zile, dorinţa fiind de menţinere a performanţei de anul trecut. Comparativ cu Black Friday 2015, anul acesta compania estimează o creştere a volumului vânzărilor cu peste 30% şi comenzi în valoare de peste 23 milioane lei în cele trei zile de reduceri.

 

LG anunţă „Private Black Friday” la Media Galaxy

 

Ediţia din acest an a Black Friday organizată de LG Electronics va fi una specială. Astfel, LG vine cu o campanie exclusivă, în parteneriat cu Media Galaxy: Private Black Friday pentru a oferi acces la o selecţie de produse de top din gama premium 2016, disponibile la preţuri speciale: patru modele de televizoare OLED, un televizor Ultra HD cu diagonală de 218 cm, maşina de spălat cu uscător LG Eco Hybrid şi un frigider Side-by-Side LG cu tehnologie Door in Door.

 

Sub sloganul „Perfect Black, Perfect Black Friday”, produsele de top LG pot fi cumpărate online la preţuri speciale, timp de 3 zile, înainte de startul oficial Black Friday. Pentru înscrierea în campanie, consumatorii se pot înregistra pe LGBlack.ro în perioada 2 – 17 noiembrie. Odată înscris, fiecare consumator va primi automat un cod de discount şi, în zilele de 15, 16 şi 17 noiembrie, pot cumpăra produsele LG exclusiv pe Mediagalxy.ro, folosind codul de discount primit.

 

BLACK FRIDAY 2016. evoMAG anunţă că va livra jumătate din comenzi în 48 de ore

 

Black Friday are loc anul acesta la evoMAG în intervalul 18 – 20 noiembrie. Compania anunţă că 50% dintre comenzile plasate de Black Friday pe evoMAG vor fi livrate în 48 de ore, urmând ca restul produselor să ajungă la clienţi în cel mult 4 zile.

 

Reducerile de anul acesta din perioada de Black Friday vor viza aproximativ 25.000 de unităţi  şi vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro. Spre exemplu, clienţii vor putea să cumpere televizoare cu 50% mai ieftine, telefoane mobile cu un preţ redus la jumătate, şi laptopuri începând cu 799 lei.

 

Compania estimează pentru acest an vânzări de aproximativ 4,5 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de vânzările de anul trecut din perioada de Black Friday.

Pregătirile pentru Black Fiday au început în urmă cu trei luni. Au fost făcute investiţii de peste 100.000 de euro în platforma din spatele site-ului, aceasta fiind capabilă în prezent să facă faţă oricărui nivel de trafic şi procesare.

Perioada imediat următoare aduce o creştere şi a numărului de angajaţi. Astfel, echipa evoMAG se va extinde cu 12 noi angajaţi, în departamente precum Customer Service, Receptii marfă, Marketing, Product Management/Achizitor.

Black Friday 2016 la Media Galaxy. Compania a început reducerile pe 20 octombrie

Media Galaxy, anunţă începerea campaniei Black Friday de joi, 20 octombrie. Astfel, anul acesta, retailerul îşi propune să îşi depăşească deruleze campania de Black Friday pe parcursul a 35 de zile, în perioada 20 octombrie – 23 noiembrie, potrivit unui anunţ al companiei.

Pentru a asigura cumpărătorilor noi reduceri săptămânale, campania este împărţită în mai multe runde de promoţii, de câte o săptămână fiecare. Ofertele vor fi dezvăluite treptat în fiecare rundă şi vor culmina cu runda finală în săptămâna 17-23 noiembrie.

Media Galaxy anticipează că volumul vânzărilor anul acesta va depăşi recordul de anul trecut, când lanţul de retail Media Galaxy şi Altex a avut vânzări cumulate în valoare de 80 de milioane de euro, atât online cât şi offline. În ceea ce priveşte segmentele de produse, cele mai mari vânzări sunt aşteptate în categoriile Entertainment, Brown Goods, Electronice şi Electrocasnice Mici. 

F64 anunţă „Vânătoarea de oferte“ cu ocazia Black Friday 2016

F64 a pregătit o campanie specială de Black Friday. Sub numele „Vânătoarea de oferte“, între 18 şi 20 noiembrie, magazinul foto-video va avea reduceri la numeroase produse şi pachete dedicate profesioniştilor şi entuziaştilor.

Pentru o experienţă de cumpărături cât mai plăcută şi mai liniştită, F64 are şi două surprize pentru cei pasionaţi de fotografie. Prima este aceea că oricine poate cumpăra liniştit în perioada 1 – 17 noiembrie, iar dacă produsul achiziţionat va fi la reducere de Black Friday, atunci va primi înapoi diferenţa, sub formă de voucher (în perioada 25 – 30 noiembrie). Cea de-a doua surpriză presupune că orice aparat foto inclus în campania de Black Friday le aduce clienţilor un cupon de 4% din valoarea achiziţiei. Îl pot folosi pentru cumpărături în perioada 1 – 31 ianuarie 2017 şi îşi pot astfel completa trusa cu obiectivele foto-video dorite.

Elefant începe Black Friday 2016 în noaptea dintre 17 şi 18 noiembrie

Magazinul online Elefant.ro va da startul cumpărăturilor de Black Friday la miezul nopţii de 17 spre 18 noiembrie 2016, iar clienţii vor avea ocazia să achiziţioneze produse cu reduceri de până la 80% pe tot parcursul zilei de vineri, 18 noiembrie 2016.

Elefant a pregătit stocuri chiar şi de peste 10.000 de produse la unele categorii. Cumpărătorii vor putea achiziţiona cu discount parfumuri, produse cosmetice, cărţi, jucării, ceasuri de mână, încălţăminte sau accesorii, cele mai multe de la branduri precum: Guess, Calvin Klein, Hugo Boss, Bvlgari, Versace, Revlon, Fossil, Casio, Esprit, Lego.

Dan Vidraşcu, CEO Elefant: „Ne aşteptăm la o dublare a numărului de comenzi faţă de 2015 şi facem totodată o promisiune cumpărătorilor noştri: vom face tot posibilul ca toate comenzile date să ajungă la destinatari cel târziu în data de 25 noiembrie. Pentru scurtarea timpului de livrare, încurajăm cumpărătorii să foloseasca reţeaua de puncte de livrare Elefant ce a ajuns la peste 30 de pickup-points în întreaga ţară”.

Optând pentru ridicarea pachetelor din punctele de livrare Elefant, cumpărătorii beneficiază de transport gratuit putând totodată verifica produsele înainte de a efectua plata.

Elefant a început pregătirile tehnice pentru această ediţie a Black Friday încă din februarie anul curent. Cele mai importante update-uri operaţionale şi logistice efectuate în acest an, ca parte a strategiei de extindere a activităţii Elefant, au constat în modernizarea centrului de distribuţie şi deschiderea de puncte de livrare proprii.

Miele organizeaza Black Friday 2016 în ultimele două săptămâni din noiembrie

Miele organizează anul acesta Black Friday în perioada 14-30 noiembrie. Discounturile oferite vor fi cuprinse între 15 şi 30 la sută şi vor fi aplicate mai multor categorii de produse: maşini de spălat rufeuscătoare de rufe, staţii de călcat, espressoare, cuptoare, frigidere, maşini de spălat vase, aspiratoare, consumabile şi accesorii.

În perioada Black Friday, produsele Miele cu preţuri reduse se vor găsi în cele şase magazine exclusive din Bucureşti, Braşov, Cluj, Sibiu, Târgu Mureş, Deva, în reţelele de magazine Altex şi Flanco, pe platforma eMAG, dar şi în reţeaua de magazinele independete partenere.

Magazinele care vor mai avea produse pe stoc şi după data de 30 noiembrie vor putea să prelungească perioada de acordare a reducerilor la electrocasnicele Miele.

Black Friday 2016. Mobexpert va oferi reduceri timp de 11 zile

Mobexpert va oferi şi anul acesta reduceri ȋn cadrul campaniei Black Friday. Ȋn perioada 17 – 27 noiembrie 2016, magazinele Mobexpert ȋşi aşteaptă clienţii cu reduceri de pȃnă la 50% pentru mii de produse de mobilier şi decoraţiuni, ȋn limita stocului.

Produsele cu preţuri reduse vor fi postate pe site-ul www.mobexpert.ro ȋncepȃnd cu 17 noiembrie.

Şi Mobexpert Outlet, acum prezent în trei locaţii din Bucureşti (in zonele Pipera, Pantelimon, Militari), va oferi reduceri de 70% la o gama variată de decoraţiuni, iar pentru mobilier va majora discounturile deja excepţionale la sute de modele. Reducerile vor fi valabile ȋn perioada 17 – 27 noiembrie, ȋn cele trei magazine situate ȋn Bucureşti, în Şoseaua Fabrica de Glucoză, nr. 21, în Şoseaua Vergului, nr 18 şi pe Autostrada A1, nr 2.

Cel.ro oferă reduceri de Black Friday începând cu 11 noiembrie

Magazinul online Cel.ro a anunţat că va începe Black Friday 2016 pe 11 noiembrie. Compania susţine că a pregătit o ofertă de peste 100.000 de produse cu ocazia evenimentului.

Retailerul online declară că anul acesta ofertele vor fi mai multe, iar numărul clienţilor care vor prinde reducerile se aşteaptă să crească.

Printre brandurile cele mai importante care fac parte din portofoliul evenimentului anul acesta se numără: Samsung, Apple, LG, Xerox, ASUS, Lenovo, Remington, Philips, Timberland, Fossil, etc.

Magazinul a oferit şi exemple de categorii de produse care vor beneficia de reduceri: telefoane – reduceri de până la 1.000 de lei, laptopuri – reduceri de până 40%, televizoare – reduceri de până la 3.700 de lei, casă şi decoraţiuni – reduceri de până la 50%.

Cel.ro estimează că livrarea produselor comandate de Black Friday se va face în minimum 4-5 zile.

Black Friday 2016: Iată ce sume vor aloca românii pentru cumpărături

Potrivit unui sondaj realizat de un magazin online, 80% dintre români intenţionează să cumpere produse aflate la promoţie de Black Friday. Aceştia sunt interesaţi de ofertele magazinelor şi urmăresc evoluţia preţurilor pentru produsele pe care şi le doresc, conform unui sondaj realizat pentru evoMAG de iVox.

Sumele pe care le alocă românii pentru achiziţia de produse în Black Friday s-au majorat în ultimii ani, ca urmare a creşterii nivelului de trai.

Astfel, 26% dintre respondenţi spun că vor aloca anul acesta peste 1.000 de lei pentru achiziţia de produse în Black Friday. Ponderea celor care şi-au bugetat cumpărături de peste 1.000 de lei de Black Friday este şi mai mare în mediul urban, ajungând la 28%.

Aproape 35% dintre români vor aloca anul acesta de Black Friday cel mult 500 de lei, iar 20% intenţionează să cheltuiască între 500 şi 1.000 de lei.

Bărbaţii sunt dispuşi să aloce sumele cele mai mari, 30% dintre aceştia intenţionând să cumpere produse a căror valoare cumulată depăşeşte 1.000 de lei. La polul opus, doar 20% dintre femei sunt dispuse să cheltuiască peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optând pentru cumpărături cu o valoare de sub 500 de lei.

Sondajul a fost realizat pentru evoMAG în interviul 14 octombrie – 15 octombrie, pe un eşantion de 2.446 de persoane.

Black Friday 2016. Interesul în funcţie de categoriile de produse

 

Cel mai mult creşte volumul de căutări la produsele electronice şi electrocasnice, începând cu a doua jumătate a lunii octombrie. În schimb, vânzările scad în această perioadă. Prin urmare, românii se interesează foarte mult de oferte, dar nu cumpără produsele, ci aşteaptă reducerile de preţ din ultimele două luni ale anului. Ei compară preţuri, salvează link-uri cu bunurile pe care le doresc şi compară inclusiv caracteristicile diferitelor produse.

 

 

Totodată, căutările pentru cuvintele cheie „promotii” şi „oferte” au crescut cu 17,5% la începutul celui de al patrulea trimestru, comparativ cu trimestrul anterior. Creşterea faţă de primul trimestru al anului este de peste 20%.

 

Studiul arată că pentru produsele IT&C, volumul de căutări este mai mare în special în apropierea evenimentului de Black Friday, în schimb, pentru segmentele home&deco şi fashion interesul creşte foarte mult începând cu luna octombrie şi până în decembrie, cu vârfuri în preajma Black Friday şi a Crăciunului.

Asociaţia Română a Magazinelor Online lansează „Ghidul de bune practici pentru Black Friday”

Magazinele care fac parte din Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO), printre care se numără eMAG, evoMAG, F64 şi PC Garaget, au lansat „Ghidul de bune practici pentru Black Friday”. ARMO anunţă că membrii săi vor organiza Black Friday 2016 începând cu data de 18 noiembrie.

Ghidul cuprine recomandări privind elementele esenţiale legate de procesul de cumpărare: catalogul de produse la promoţie, stocurile, preţul, infrastructura, vânzarea, livrarea, plata şi procesul post vânzare. El poate fi accesat de orice magazin şi client aici: http://www.armo.org.ro/black-friday-2016-la-armo/.

Potrivit estimărilor ARMO, vânzările online locale vor creşte în acest an cu 45%, depăşind pragul de 2 miliarde de euro.

Black Friday 2016. Mare atenţie la atacurile de tip phishing, care cresc în această perioadă

Potrivit statisticilor Kaspersky Lab, în 2014 şi 2015, proporţia paginilor de phishing care vânează date financiare (informaţii despre carduri), detectate de companie în T4 (care acoperă sezonul sărbătorilor) a fost cu aproximativ 9% mai mare decât în restul anului. Mai exact, rezultatul total înregistrat în 2014 de acţiunile de phishing financiar a fost de 28,73%, în timp ce în T4 procentul a fost de 38,49%. Dacă în 2015 34,33% dintre toate atacurile de phishing au fost financiare, cifra înregistrată de acestea în T4 a fost de 43,38% din total.

Sărbătorile influenţează tipul de ţinte financiare pe care le au infractorii. Şi în 2014 şi în 2015, cercetătorii Kaspersky Lab au observat o creştere semnificativă (cu câteva puncte procentuale) a atacurilor de phishing împotriva sistemelor de plată şi a magazinelor online. De asemenea, au crescut atacurile împotriva băncilor, dar mai puţin.

Vom publica aici cele mai recente informaţii despre Black Friday 2016, Black Friday 2016 la eMAG şi ofertele de Black Friday din acest an. 

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult