YouTube va rula o reclamă de 100 de minute pe care utilizatorii nu vor dori să o închidă

Reclamele de pe YouTube devin din ce în ce mai enervante pentru cei care nu folosesc AdBlock, însă săptămâana aceasta va rula o reclamă pe care unii probabil că nu vor dori să o închidă. Aceasta va dura 100 de minute şi reprezintă rularea completă a filmului „The Lego Movie” lansat în urmă cu patru ani în cinematografe. Această campanie realizată de Warner Bros. în parteneriat cu YouTube doreşte să promoveze lansarea continuării acestuia.

Vineri, 23 noiembrie, de Black Friday-ul „american”, The Lego Movie va rula gratis pe YouTube sub formă de reclamă peste trailerul pentru The Lego Movie 2 – The Second Part. Cei care vor încerca să vadă acest trailer vor fi întâmpinaţi mai întâi cu o reclamă, care în loc să promoveze ceva anume şi să fie scurtă, porneşte direct cu începutul filmului The Lego Movie. Evident, cei care vor să vadă trailerul pentru cel de-al doilea film pot dai direct „Skip Ad”, însă cei care nu vor, pot pur şi simplu să îşi petreacă următoarele 100 de minute uitându-se la filmul original.

Întrucât filmul este prezentat sub formă de reclamă, acesta nu va fi la rândul său întrerupt cu reclame, deci experienţa de vizionare va fi similară cu cea de pe un serviciu de streaming „plătit”, precum Netflix. Oferta va fi însă limitată. Începând cu ziua de sâmbătă, filmul nu va mai fi disponibil sub formă de reclamă. The Lego Movie 2 - The Second Part se lansează în luna februarie.

Având în vedere această campanie de promovare şi adăugarea a 100 de titluri gratuite de curând, YouTube pare să caute noi metode pentru a dezvolta interes pentru astfel de conţinut pe platformă. Având în vedere că serviciul este atât de flexibil încât conţinutul poate fi livrat către utilizatori în diverse moduri, companiile de streaming „tradiţionale” precum Netflix, Amazon Prime Video şi HBO Go s-ar putea trezi fără o parte dintre abonaţi, în cazul în care YouTube decide să creeze o alternativă la acestea.