LG V30 ar putea fi livrat cu un design „slider” cu două display-uri

Probabil că LG V30 nu va fi un smartphone foarte surpinzător, având în vedere leak-urile recente, însă la un moment dat compania coreană pare să fi luat în calcul un design ceva mai inedit pentru următorul său phablet. Au fost publicate recent pe internet o serie de imagini cu un concept pentru un smartphone LG cu două display-uri, unul dintre acestea fiind ascuns sub display-ul principal, accesul la el fiind realizat printr-un sistem de tip „slider”.

Sursa fotografiilor este Evan Blass de la VentureBeat, celebrul „insider” care reuşeşte să pună mâna foarte des pe diverse fotografii şi informaţii înaintea anunţurilor oficiale. Acesta a publicat pe contul său de Twitter mai multe imagini cu un dispozitiv care era în lucru în cadrul LG sub numele de cod „Project Joan”, care în locul unui display secundar mic în partea de sus a dispozitivului, ar fi integrat un display mai mare, sub cel principa. Acest design aminteşte de primul smartphone cu Android produs de BlackBerry, modelul Priv, care ascundea într-un mod similar o tasatură fizică.

Pe ecranul secundar ar fi putut fi afişate diverse funcţii rapide pentru fiecare aplicaţie în parte, ar fi putut fi mutată tastatura, pentru a putea scrie pe dispozitiv în timp ce întregul conţinut este afişat pe ecranul mare, sau ar fi putut fi folosit pentru setări avansate în aplicaţii profesionale. Nu în ultimul rând, ecranul secundar ar fi putut oferi acces la funcţii rapide atunci când display-ul principal este blocat.

Din informaţiile disponibile în acest moment, se pare că acest concept nu a fost aprobat, LG optând pentru V30 să adopte un design „clasic”. Posibil însă ca V30 să beneficieze însă de două display-uri secundare în partea de sus a dispozitivului. În orice situaţie, este destul de clar de ce acest dispozitiv nu ar avea mari şanse să fie lansat pe piaţă în viitorul apropiat. Costurile de producţie ar fi prea mari, şina slider-ului ar fi încă un punct sensibil în design, care ar putea aduce de la sine costuri de reparaţii ridicate în cazul problemelor în perioada de garanţie. 

 

publicitate