Vivo X23: un nou smartphone chinezesc cu „breton” mic şi senzor de amprentă în display

Vivo s-a dovedit a fi unul dintre cei mai inovatori producători de smartphone-uri în 2018, prezentând primele modele cu senzor de amprentă în display şi primul model cu ecran complet, fără „breton”. Întrucât procesul de fabricaţie al unui telefon cu o cameră frontală care se „ascunde” atunci când nu este folosită este foarte scump, Vivo continuă să lanseze şi dispozitive cu decupaj, telefonul X23 listat pe site-ul companiei de curând fiind unul dintre cele mai elegante cu „breton” de până acum.

La exterior, noul Vivo X23 seamănă foarte mult cu ceea ce am văzut de curând la modelele OPPO F9 şi R17, cu un decupaj extrem de mic, care găzduieşte doar camera foto frontală. Este aceeaşi filosofie de design pe care am întâlnit-o anul trecut pe Essential Phone, care abia acum devine mai populară. Practic, este o evoluţie a lui Vivo X21, lansat la începutul acestui an, producătorul chinez reuşind să reducă atât „bretonul” de pe acesta, cât şi „bărbia” de sub display.

Compania a reuşit să creeze acest design mutând difuzorul pentru apeluri într-o fantă care se regăseşte între camera frontală şi rama metalică din partea de sus, în timp ce în partea de jos au fost realizate câteva modificări de hardware intern, probabil noile display-uri beneficiind de o compoentă electronică mai compactă.

Din punct de vedere hardware, avem de a face cu un dispozitiv la limita între mid-range şi high-end. Vorbim despre chipset-ul Snapdragon 670 (sau 710?), un model de medie foarte puternic, alăturat unui modul de 8 GB memorie RAM. Display-ul de 6,4” beneficiază de un panou AMOLED şi un port USB Type-C. Un jack audio nu pare să facă parte din lista de specificaţii tehnice provizorie pentru acest dispozitiv, însă există zvonuri despre un senzor de amprentă în display cu mult îmbunătăţit faţă de cel pe care l-am întâlnit pe Vivo X21 şi Vivo Nex.

Detalii complete despre Vivo X23 vom primi cel mai probabil în următoarele câteva săptămâni, când telefonul va ajunge în magazinele din China. Momentan clienţii din această regiune se pot înregistra pentru pre-comandă, însă nu este afişată clar o dată de lansare, un preţ final sau specificaţii complete.

 

publicitate