Toshiba şi-a făcut reclamă la televizoare din spaţiu

16.11.2009
Toshiba şi-a făcut reclamă la televizoare din spaţiu

Să faci o reclamă ieftină şi spectaculoasă nu e
chiar atât de simplu. Toshiba a găsit însă o
soluţie pe care unii ar cataloga-o drept ingenioasă, în timp ce
cunoscătorii vor arăta imediat cu degetul către sursa de
inspiraţie. Pentru a promova noua gamă de televizoare REGZA
SV
, japonezii au lansat un fotoliu în
spaţiu
(la aproape 30.000 de metri
altitudine
) pe care l-au filmat cu nişte camere Full-HD pe
tot parcursul călătoriei. Obiectele au fost înălţate cu ajutorul
unui balon meteorologic umplut cu heliu.

Interesant, dar departe de a fi o idee nemaiîntâlnită. La
începutul lui septembrie, un grup de studenţi a realizat o acţiune
asemănătoare, tocmai pentru a arăta că nu ai nevoie de mulţi bani
ca să faci poze din spaţiu. Tinerii au reuşit să facă astfel de

fotografii cu o investiţie de doar 150 $
, iar
în acest cost a fost inclusă şi camera foto. La aproximativ două
săptămâni după eveniment,
alţi temerari au lansat o cameră video HD
. Se
pare că Toshiba a luat câte puţin de la fiecare, singurul obiect
inedit fiind fotoliul. Ei, măcar sunt primii care fac aşa ceva în
scopuri comerciale.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News