Apple Watch are probleme cu conectivitatea LTE, confirmate de Apple chiar înaintea livrării primelor comenzi

După ce a atras un număr record de precomenzi din partea fanilor încântaţi de perspectiva desfăşurării apelurilor de voce şi prezenţa accesului permanent la internet folosind reţele LTE, Apple Watch Series 3 pare că va dezamăgi tocmai cu principalul său punct de atracţie.

Semnalată de reprezentanţi ai publicaţiilor care au testat deja noul model Apple Watch Series 3 cu suport LTE, o problemă care ţine de gestionarea conectivităţii la internet riscă să dea mari bătăi de cap utilizatorilor.

Concret, noul Apple Watch dezactivează conexiunea LTE imediat ce este detectată prezenţa unei reţele Wi-Fi nesecurizată, încercând conectarea automată la aceasta. Strategia folosită cu scopul conservării bateriei nu pune probleme atât timp cât acoperirea este bună, iar reţeaua descoperită chiar oferă acces la internet. Însă deplasarea în spaţii deschise, populate de reţele Wi-Fi cu semnal intermitent, face aproape imposibilă conectarea la internet.

Confirmată de Apple, problema ar urma să fie remediată cu o actualizare de firmware, însă reprezentanţii companiei nu au precizat o dată precisă. 

 

publicitate
închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat