Netflix a raportat o creștere de 13% a veniturilor în primul trimestru al anului 2025, atingând 10,54 miliarde de dolari, depășind ușor estimările analiștilor.
Această performanță financiară este susținută de o combinație de factori, inclusiv majorări tarifare și o creștere a veniturilor din publicitate.
Încasările nete ale platformei de streaming au atins 2,9 miliarde de dolari în această perioadă. Oficialii Netflix anticipează o tendință ascendentă a veniturilor, bazându-se pe „o creștere sănătoasă a numărului de membri, pe majorări tarifare și pe o dublare aproximativă a veniturilor din publicitate” pentru a atinge o estimare de 43,5 miliarde de dolari pentru întregul an 2025.
Deși un val recent de scumpiri ale abonamentelor a fost implementat în ianuarie în țări precum Statele Unite, Marea Britanie și Argentina, cu Franța urmând pe listă, Netflix subliniază o strategie de creștere a veniturilor care depășește ajustările de preț.
Compania pune un accent tot mai mare pe veniturile generate de publicitate, segment care înregistrează o evoluție pozitivă.
Începând cu acest trimestru, Netflix a încetat să mai publice cifrele exacte privind numărul de abonați. Anterior, în ianuarie 2025, compania raportase un total de 300 de milioane de utilizatori la nivel global, după o creștere de 19 milioane de abonați în ultimul trimestru al anului precedent.
Decizia de a nu mai raporta cifrele de abonare este adesea interpretată ca un semn al maturizării pieței și al unei posibile încetiniri a ritmului de creștere a numărului de abonați.
Un punct forte menționat de Netflix este succesul global al serialului britanic „Adolescence”, care a devenit cel mai popular serial în limba engleză de pe platformă, cu 124 de milioane de vizualizări.
Compania a subliniat, de asemenea, că audiența sa globală estimată depășește 700 de milioane de persoane, dintre care peste două treimi se află în afara Statelor Unite.