BMW foloseşte HTC Vive pentru a concepe noi tehnologii şi modele de automobile

Principalul domeniu în care s-au concentrat până acum eforturile în domeniul VR a fost gamingul, dar este clar că noua tehnologie are un potenţial ridicat şi în alte industrii. Una dintre acestea este cea auto. BMW a început să folosească dispozitivul HTC Vive pentru a dezvolta noi modele de automobile şi tehnologii.
 
Designerii constructorului auto german folosesc headset-ul HTC pentru face simulări în diferite condiţii de trafic, vizualiza noi modele de interioare şi testa accesibilitatea noilor tehnologii. 
 
 
În acest fel sunt reduse costurile şi este economisit timp, deoarece inginerii nu mai trebuie să construiască machete sau prototipuri pentru toate ideile care le vin. Angajaţii companiei au folosit şi înainte realitatea virtuală pentru a concepe noi tehnologii şi modele de automobile, dar pentru asta trebuiau să meargă în facilităţi speciale prevăzute cu tehnologie VR. 
 
 
Pentru majoritatea consumatorilor, HTC Vive este un dispozitiv scump, dar pentru o companie precum BMW este o alternativă low-cost la tehnologiile existente deja.