Orange se repoziţionează: oferă abonamente mai scumpe clienţilor şi permite încheierea contractului celor care refuză

01.10.2019
Orange se repoziţionează: oferă abonamente mai scumpe clienţilor şi permite încheierea contractului celor care refuză

Operatorul telecom Orange România a început o campanie de repoziţionare, relatează Profit.ro, prin care doreşte să renunţe la vechile abonamente de 5 euro ale abonaţilor săi. Compania oferă în schimbul pachetelor vechi, care nu mai fac parte din oferta sa, abonamente puţin mai scumpe, de 7 euro, cu beneficii îmbunătăţite. Totuşi, cei care aleg să nu facă trecerea de la un abonament mic la unul mai scump nu vor mai avea contractele prelungite pe vechea valoare, Orange alegând denunţarea unilateral abonamentul, fără penalităţi.

Orange contactează fiecare client vizat de această ofertă telefonic, iar pentru cei care nu răspund, oferta va fi considerată acceptată. Compania spune că odată cu preţul ridicat, noul abonament oferă beneficii superioare. Totuşi, clienţii pot să refuze, iar contractul este desfăcut, în raport cu legea europeană, care permite denunţarea contractelor, fără penalităţi, în cazul în care clauzele nu sunt respectate. În cazul de faţă, termenele stabilite sunt modificate de către una dintre părţi înainte de expirarea contractului. În cazul în care clienţii acceptă, schimbarea de contract intră în vigoare din luna noiembrie.

Abonamentul Orange Me Start 7, pe care Orange îl propune clienţilor oferă minute şi SMS-uri nelimitate în reţea şi naţionale, 100 de minute internaţionale şi 40 GB de internet. Clienţii spun că din anumite puncte de vedere această ofertă este mai slabă decât cea de 5 euro de dinainte, întrucât aceea putea oferi până la 400 de minute internaţionale.

„Noile abonamente propuse clienţilor Orange vizaţi de această campanie oferă beneficii superioare, care răspund mai bine nevoilor de comunicare actuale. Fiind vorba despre o campanie comercială adresată doar anumitor categorii de clienţi, aceasta nu se regăseşte pe site-ul www.orange.ro, clienţii vizaţi fiind informaţi punctual prin alte metode de comunicare”, au delarat reprezentanţii operatorului pentru Profit.ro.

Ultimele informaţii oficiale despre Orange România datează din luna iunie, când avea 10,74 milioane de clienţi.

 

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult