Cât de exclusivist poate fi un ceas?

13.10.2007
Cât de exclusivist poate fi un ceas?

În general, când o companie lansează un produs exclusivist, apelează la această tactică pentru a-i putea ridica preţul foarte mult şi pentru ca ai lor clienţi să se simtă deosebiţi. Nu cred însă, că acelaşi principiu urmăreşte şi URWERK 201; un ceas care va fi fabricat în doar zece exemplare.

În primul rând, trebuie să fi pasionat de tehnică pentru ca URWERK 201 să îţi placă, cel puţin asta îmi inspiră design-ul. De asemenea, trebuie să fii un geniu ca să poţi înţelege cadranul, iar o dată la trei ani trebuie să îl duci la mecanic să îi fie schimbat uleiul. Da, aţi citit bine şi nu este o glumă. URWERK 201 vine în mai multe tipuri de haine: aur alb, aur roşu, platină sau platină neagră.

Având în vedere cele spuse mai sus şi faptul că va costa o avere, cred că doar 10 persoane din cele peste 6 miliarde ale planetei se conformează profilului URWERK 201 şi poate tocmai din acest motiv producătorul îl face aşa de exclusivist.