Cum arată primele produse Logi, lansate după renunţarea la numele Logitech

Autor: Aurelian Mihai 15.07.2015
Cum arată primele produse Logi, lansate după renunţarea la numele Logitech

Cândva recunoscut pentru oferta de mouse-uri şi tastaturi, producătorul Logitech trece acum printr-o etapă de modernizare a imaginii de brand şi reorientare a portofoliului de produse, vizând un public format din tineri cu aşteptări un pic diferite decât utilizatorii tradiţionali de PC-uri. Urmând trecerii la un nume mai ˝cool˝ şi uşor de reţinut, noul Logi are nevoie de produse cu design care să atragă atenţia, contribuind la crearea cât mai rapidă a unei baze de utilizatori fideli.

Cum arată primele produse Logi, lansate după renunţarea la numele Logitech

Prima astfel de încercare este o serie de carcase de protecţie pentru tablete iPad, numite Logi BLOK. Cu preţuri începând de la 40 dolari, acestea se fac remarcate prin designul colţuros şi balamaua ajustabilă – ambele amintind de seria de tablete Surface.

De ce ar vrea cineva să pună o tabletă subţire şi elegantă cum este iPad Mini sau iPad Air 2 într-o carcasă de protecţie colţuroasă? Aparent, colţurile proeminente sunt confecţionate dintr-un material absorbant, capabil să protejeze marginile tabletei de lovituri şi căderi pe suprafeţe dure. Calităţile noii carcase de protecţie sunt demonstrate chiar de vicepreşedintele diviziei Logitech mobility, Michele Hermann, ˝scăpând˝ o tabletă iPad pe podea de la înălţimea de 2 metri fără ca aceasta să fie deteriorată.

Carcasa Logi BLOK Protective Shell, cu preţ de 40 dolari, oferă protecţie de bază şi vine la pachet cu o folie pentru ecran. Pentru 70 dolari ne alegem cu un stand ajustabil şi protecţie completă pentru ecran, iar cu 130 dolari putem achiziţiona pachetul BLOK Keyboard Case, care include şi o tastatură fizică pentru iPad.

Tags: