Meta a dezvăluit noii săi ochelari inteligenți înainte de lansare

Meta a dezvăluit noii săi ochelari inteligenți înainte de lansare

În ultimele luni, au apărut tot mai multe informații în mediul online afirmau că Meta urma să anunțe primii săi ochelari inteligenți cu ecran încorporat la evenimentul anual Connect, programat pentru 17 septembrie.

Recent, un videoclip apărut pe YouTube a confirmat aproape toate caracteristicile dezvăluite de zvonurile din presă.

Noii ochelari au o brățară inteligentă pentru controlul interfeței

Parteneriatul Meta cu EssilorLuxottica este probabil una dintre cele mai bine sincronizate tranzacții din istoria recentă a tehnologiei. Când Meta a lansat ochelarii inteligenți RayBan de prima generație, s-a concentrat pe captura video la persoana întâi, dar nu a făcut furori.

Acest lucru s-a schimbat odată cu ochelarii de a doua generație bazați pe inteligență artificială, care au ajutat-o ​​să vândă 2 milioane de unități și au consolidat colaborarea Meta cu EssilorLuxottica, deschizând calea pentru lansarea recentă a ochelarilor inteligenți marca Oakley.

În același timp, compania a petrecut cea mai mare parte a ultimului an prezentând un prototip numit Orion, ochelarii săi inteligenți cu ecran, despre care a spus inițial că nu vor fi scoși la vânzare.

În schimb, misiunea Orion era să ajute compania să adune feedback și să dezvolte o versiune mai ieftină, care probabil va fi anunțată mai târziu în 2025.

Chiar înainte de evenimentul Connect din această săptămână, a apărut un videoclip YouTube, care a fost eliminat între timp, în care sunt prezentați noii ochelari care vor fi lansați sub mărcile RayBan și Oakley, spre deosebire de zvonurile anterioare care spuneau că acesta ar putea fi un produs Meta independent.

Conform videoclipului, ochelarii au un ecran pe una dintre lentile și funcționează împreună cu o brățară de electromiografie (EMG) care preia semnale musculare de la încheietura mâinii, cum ar fi ciupirea și atingerea, și permite interactivitatea interfeței luminoase.

Deși videoclipul nu oferă detalii despre prețuri, Bloomberg a raportat că acești noi ochelari vor avea un preț de pornire de 800 de dolari. Videoclipul confirmă, de asemenea, că ochelarii marca Oakley vor avea o cameră pe puntea nazală, ceea ce era un zvon pentru actualii ochelari inteligenți marca Oakley, dar care nu s-a materializat.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Răzvan Crăciun
Răzvan Crăciun
Cu o experiență de aproape 30 de ani în presă, în luna mai 2025 am ajuns din nou în domeniul care m-a pasionat de la început - IT. Cea mai lungă perioadă (mai mult de 15 ani) am petrecut-o la agenția de presă Mediafax, unde am trecut prin piața de capital și IT. Am publicat și în Ziarul ... citește mai mult