SteelSeries Siberia 350 – confortabile şi cu performanţe audio peste medie (REVIEW)

SteelSeries Siberia 350 - confortabile şi cu performanţe audio peste medie (REVIEW)
Experienţa în utilizare; Concluzie

Experienţa în utilizare

Mulţumită cupelor spaţioase, căştile sunt foarte confortabil de purtat pe perioade mari de timp, fără a induce dureri in pavilionul urechii sau disconfort în zona unde banda de susţinere elastică atinge partea superioară a capului. Din păcate cupele de mari dimensiuni lasă loc şi de mai bine în ce priveşte blocarea zgomotelor ambiante, dar au avantajul de a nu favoriza transpiraţia urechilor atunci când temperatura ambiantă este deja la un nivel ridicat.

Ajutate de amplificatorul audio dedicat, căştile Siberia 350 pot reda efectele speciale din jocuri şi bass-ul din melodii la o intensitate impresionantă, iar volumul sonor poate fi ridicat la nivel maxim fără a întâmpina distorsiuni. Îndeosebi la audiţia de muzică, egalizatorul grafic disponibil prin software este deosebit de util, permiţând obţinerea unei experienţe optimă pentru conţinutul redat.

Microfonul oferă sensibilitate bună iar braţul ajustabil permite apropierea la nivelul gurii, pentru conversaţii clare inclusiv în spaţii cu mult zgomot ambiant.

Disponibile la un preţ cam piperat, de 550 Lei, căştile SteelSeries Siberia 350 oferă însă o experienţă audio fără compromisuri, de natură să mulţumească atât pasionaţii de jocuri PC dar şi amatorii de muzică şi filme. Simplu de ajustat şi foarte confortabile, căştile Siberia 350 pot fi şi o alegere excelentă pentru PC-uri neechipate cu o placă de sunet performantă, decodorul audio încorporat asigurând procesarea sunetului la calitate optimă. Dezavantajul este că nu putem folosi căştile la fel de uşor şi cu o consolă de jocuri, sau conectate la telefonul mobil, fiind practic dependenţi de sistemul PC.

Cu rol pur estetic, sistemul de iluminare RGB nu are un rol funcţional clar definit, altul decât asortarea căştilor conform tematicii de culoare a PC-ului. Aş fi apreciat în schimb prezenţa mai multor butoane fizice pentru comutarea profilurilor cu setări definite din aplicaţia SteelSeries Engine, eventual şi un cablu analogic suplimentar pentru ataşarea la consola de jocuri.

Chiar dacă nu perfecte, căştile SteelSeries Siberia 350 punctează însă aspecte cheie, oferind fidelitate audio de invidiat, flexibilitate şi confort la folosirea pe durate mari de timp.

Produsul ne-a fost pus la dispozitţie pentru review de către PC-Coolers.ro, importatorul oficial SteelSeries.

Simplu de ajustat şi foarte confortabile