Compania și-a schimbat logo-ul pentru prima dată în aproape un deceniu.
Google și-a actualizat logo-ul – clasicul „G” colorat pentru prima dată în aproape un deceniu. O actualizare a aplicației Google pe iOS și telefoanele Pixel arată un nou logo care îmbină culorile roșu, galben, verde și albastru ale logo-ului într-un gradient.
Google a făcut ultima modificare majoră a logo-ului său în septembrie 2015, când compania și-a actualizat fontul la sans-serif (fără serif). La acel moment, Google a dezvăluit, de asemenea, un nou logo „G” care încorporează toate culorile mărcii.
Deși această schimbare poate fi un pic mai subtilă, logo-ul nou îmbinat îl aduce în linie cu gradientul pe care îl utilizează pentru designul logo-ului Gemini.
Până în prezent, se pare că Google și-a actualizat logo-ul doar pe iOS și pe telefoanele Pixel. „G” apare în continuare cu margini distincte între culori pe web și pe alte dispozitive Android.
În 2025, Google rămâne liderul incontestabil al pieței motoarelor de căutare, atât pe desktop, cât și pe mobil, cu o cotă de piață globală. Deși Google domină piața, există și alte motoare de căutare: Bing (deținut de Microsoft),
Yandex (principalul motor de căutare din Rusia), Baidu (motor de căutare din China) și DuckDuckGo.