La fel ca în cazul WhatsApp, după ani de așteptări, aplicația Instagram are în sfârșit o versiune nativă pentru tabletele iPad. Conform celor de la Meta, utilizatorii au cerut o aplicație nativă de iPad pentru Instagram de foarte mult timp, însă a durat până când dezvoltatorii au reușit să conceapă o experiență care optimizează “părțile voastre favorite” ale Instagram pentru afișarea pe un ecran de dimensiuni mai mari.
Se pare însă că “feed”-ul de postări noi nu se află printre aceste “părți favorite ale Instagram”, pentru că, în continuare, chiar și în noua aplicație optimizată pentru iPad, apare doar în mijlocul afișajului tabletei. În schimb, la pornirea sa, noua aplicație Instagram pentru iPad vă va duce direct în secțiunea Reels, pentru a putea să vă bucurați de “conținutul de divertisment pe care îl iubiți pe un ecran mai mare”. Story-urile se vor regăsi în partea superioară a ecranului, după cum era de așteptat, iar sistemul de mesagerie este “doar la o atingere distanță”.
În varianta de iPad a aplicației Instagram își face apariția si un nou tab “Following”, cu trei opțiuni disponibile pentru conținutul pe care urmează să-l afișeze: All (postări și reel-uri recomandate de la utilizatorii pe care îi urmăriți), Friends (postări și reel-uri recomandate de la utilizatorii pe care îi urmăriți și vă urmăresc, la rândul lor) și Latest (postări și reel-uri de la conturile pe care le urmăriți, afișate în ordine cronologică, cele mai recente fiind afișate primele).
De asemenea, atunci când urmăriți clipurile video din categoria Reels, puteți extinde secțiunea de comentarii fără a afecta dimensiunea ferestrei în care este afișat clipul propriu-zis.
Noua versiune de Instagram pentru iPad se află în plin proces de lansare globală, urmând să fie disponibil pentru toți utilizatorii care rulează iPadOS 15.1 sau mai recent. Noua aplicație Instagram dezvoltată pentru tablete va fi lansată în curând și pentru dispozitivele cu Android.
Sursa: GSM Arena