Microsoft aduce mai mule reclame în versiunea Outlook pentru iOS și Android

22.08.2022
Microsoft aduce mai mule reclame în versiunea Outlook pentru iOS și Android

Planul Microsoft este de a „motiva” utilizatorii să aleagă în număr cât mai mare opțiunea Focused Inbox a clientului Outlook, care elimină toate reclamele în schimbul plății unui abonament lunar.

Acționând după principiul „dacă nu poți face ceva mai bun, atunci măcar fă-l să pară mai rău”, Microsoft va „polua” inbox-ul afișa utilizatorilor versiuni gratuite a clientului Outlook cu și mai multe reclame, punând astfel în valoare avantajele opțiunii ”Focused”, care separă Inbox-ul pe două tab-uri. În tab-ul principal apar toate mesajele care te interesează iar în tab-ul secundar sunt afișate cele suspectate a fi din categoria celor nesolicitate. În mod convenabil, tot aici apar și reclamele cu care Microsoft își agasează utilizatorii versiunii gratuite a clientului Outlook.

Modificarea a fost introdusă gradual în ultimele luni și în esență, înseamnă că Microsoft îngreunează în mod intenționat orice încercare a utilizatorilor „gratuiți” de a evita reclamele afișate în versiunea pentru mobil a clientului Outlook. Indiferent de modul de mesaje primite pe care îl utilizați, vor apărea anunțuri undeva în combinație – fie în partea de sus a filei Altele, fie în partea de sus a căsuței de e-mail obișnuite. Într-adevăr, singura modalitate de a evita acum reclamele în Outlook mobil este să plătești pentru un abonament Microsoft 365.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai este cel mai vechi redactor al site-ului Go4it.ro. Are 14 ani de experienţă în presa IT şi cunoștințe ample din sfera tehnologiei. Înainte de a ajunge la Go4it, Aurelian a fost redactor pentru revista XtremPC, acoperind rubrica de știri, desfășurarea de teste comparative și ... citește mai mult