Xiaomi a pus în vânzărilor primul său SUV, YU7, cu un preț de pornire de puțin peste 30.000 de euro și poziționat ca un SUV de lux de înaltă performanță. YU7 este disponibil în trei versiuni – Standard, Pro și Max.
Standard este versiune cu tracțiune integrală ultra-lungă, la prețul de 253.500 RMB (30.150 euro).
YU7 Pro este versiunea AWD cu autonomie ultra-lungă, la prețul de 279.900 RMB (33.300 euro).
YU7 Max este versiunea AWD ultra-lungă de înaltă performanță, la prețul de 329,900 RMB (aproximativ 40.000 euro).
VIDEO
Xiaomi EV rămâne fidel principiului unui design care rezistă în timp. Fiecare detaliu al noului model, atât la exterior, cât și la interior, este gândit pentru a oferi o experiență sofisticată, specifică unui SUV avansat.
La exterior, este un raport de 3:1 între ampatament și caroserie, un raport de 2,1:1 între roți și înălțime și un raport de 1,25:1 între lățime și înălțime.
Aceste proporții echilibrate oferă modelului Xiaomi YU7 poziția joasă clasică a SUV-urilor de înaltă performanță. Spațiul său de absorbție a impactului frontal ajunge la 659 mm, ridicând siguranța la un standard superior.
Cu un design lat al caroseriei și un profil posterior musculos, Xiaomi YU7 transmite un caracter sportiv distinct.
Xiaomi YU7 oferă acum cea mai diversă gamă de culori din clasa sa – un total de nouă finisaje vibrante, fiecare cu propriul său caracter distinct și atracție vizuală.
Patru culori au fost deja dezvăluite – Basalt Gray, Lava Orange, Titanium Silver și Emerald Green. Acum, încă cinci noi opțiuni se adaugă la varietate: Pearl White, Ocean Blue, DuskPurple, Shadow Teal și Dawn Pink.
La roți, Xiaomi YU7 oferă o selecție mai largă concepută pentru a satisface diverse nevoi, oferind trei dimensiuni (19 inci, 20 de inci și 21 de inci), două finisaje și șase modele.
La interior, YU7 are patru opțiuni de culoare interioară – deja dezvăluit Pine Gray, Coral Orange, Twilight Blue, plus Ash Gray & Iris Purple Dual-Tone.
Întreaga gamă este echipată cu Xiaomi HyperEngine V6s Plus îmbunătățit, sporindu-și turațiile maxime la 22.000 rpm, cuplul maxim la 528 N-m și puterea maximă la 288 kW. Xiaomi YU7 Max ajunge până la o putere maximă de 690 CP, o viteză maximă de 253 km/h și o accelerație 0-100 km/h în doar 3,23 s (2,98 s excluzând rostogolirea unui picior), făcându-l cel mai rapid SUV cu accelerație 0-100 km/h sub 800.000 RMB (95.000 euro).
Versiunea Standard entry-level se mândrește cu o gamă CLTC de 835 km. Versiunile AWD ajung, de asemenea, la o autonomie CLTC de până la 770 km.
Performanța este posibilă datorită platformei sale avansate de propulsie electrică. În toate versiunile, modelul are o platformă de carbură de siliciu 800V. Suportând o încărcare ultra-rapidă de până la 5,2C, aceasta atinge o încărcare de 10-80% în doar 12 minute și poate încărca până la 620 km în 15 minute.
Xiaomi YU7 are în cabină dispune de noul HyperVision Panoramic Display, care utilizează o matrice sofisticată de trei mini ecrane LED care utilizează „Panoramic Curved Projection Technology” pentru a proiecta informații complete pe zona inferioară a parbrizului fără probleme.
Modelul dispune de un asistent vocal actualizat, Hyper XiaoAi AI, care rulează acum pe un model AI mare, cu suport pentru interacțiunea multimodală și interacțiunea vocală cu întregul exterior al mașinii. Dispunând de patru module și o matrice de 8 microfoane, modulele cu 4 voci permit o comunicare fluentă cu vehiculul chiar și atunci când stați afară.
În primul rând, experiența pentru utilizatorii iPhone este mult îmbunătățită, cu suport pentru diverse opțiuni de control de la distanță. Acestea includ suport pentru deblocarea de la distanță UWB, precum și opțiuni de control de la distanță disponibile prin intermediul widget-urilor aplicației Xiaomi EV pe ecranul de pornire și prin comenzi rapide din Centrul de control. În plus, butonul de acțiune al iPhone-ului poate fi atribuit ca un comutator dedicat de deblocare sau blocare. Actualizările în timp real ale stării vehiculului sunt furnizate prin funcția Alive Status a aplicației Xiaomi EV, iar rutele de navigare pot fi trimise direct de pe telefon către sistemul mașinii.
În al doilea rând, experiența ecosistemului Apple a fost complet îmbunătățită. Apple CarPlay poate fi acum fixat ca un widget desktop și acceptă utilizarea simultană a aplicațiilor CarPlay și auto pe același ecran. Sistemul auto acceptă Apple Music pentru streaming online de înaltă calitate, iar Apple Watch poate fi utilizat pentru a controla vehiculul independent. Suportul pentru tablete de pe bancheta din spate suportă, de asemenea, utilizarea extinsă cu iPad
Pentru Xiaomi YU7 este utilizat oțel de înaltă rezistență în domenii cheie, cum ar fi toate grinzile anti-coliziune ale celor patru uși și cele șase tuburi de expansiune formate la cald din stâlpii A și B, care formează o structură de „coliziune încorporată” în combinație cu caroseria vehiculului.
În ceea ce privește protecția bateriei, atât bateriile litiu-fier fosfat, cât și cele ternare de litiu din Xiaomi YU7 îndeplinesc standarde de siguranță ultra-înalt. În plus, are același „strat antiglonț” pe partea inferioară a pachetului de baterii ca și SU7 Ultra. O bară transversală anti-zgârieturi de 1.500 MPa a fost adăugată pe partea inferioară a șasiului, oferind o protecție sporită pentru celulele bateriei în condiții de drum dificile.
Sursa: Xiaomi