ASUS România şi-a stabilit un obiectiv ambiţios: 10% din piaţa locală de smartphone-uri în 2017

Autori: Adrian Popa, Departamentul Economic 10.10.2016
ASUS România şi-a stabilit un obiectiv ambiţios: 10% din piaţa locală de smartphone-uri în 2017
ASUS România estimează pentru 2017 o cotă de piaţă de 10% pe piaţa locală de smartphone-uri, potrivit lui Ciprian Donciu, country manager şi business development manager în cadrul companiei.
 
„Anul viitor estimez că vom ajunge la o cotă de peste 10% pe piaţa locală liberă (fără abonament – n.red.)”, a precizat Donciu, adăugând că ASUS este de asemenea în discuţii cu operatorii telecom care activează pe plan local pentru a comercializa smartphone-urile la pachet cu abonamente. „Cu siguranţă vom avea oferte cu operatorii telecom anul vitor, cel mai probabil la începutul celui de-al doilea trimestru. Însă noi ne concentrăm în principal pe piaţa open channel, iar vânzările care vor veni prin intermediul operatorilor vor fi bonus”, a explicat el.

Compania taiwaneză se concentrează pe segmentele mid-high prin noua gamă de smartphone-uri lansată pe plan local – ZenFone 3.

În total, gama ZenFone 3 cuprinde patru modele – ZenFone 3 Deluxe (vârful de gamă care vine echipat cu memorie RAM de 6 GB, procesor Qualcomm Snapdragon 821, cameră foto de 23 MP, ecran de 5,7 inchi cu rezoluţie Full HD şi carcasă de aluminiu), ZenFone 3 Ultra, ZenFone 3 şi ZenFone 3 Max.

 
La finalul lunii septembrie, ASUS  ajunsese pe plan local la vânzări de 45.000 de smartphone-uri din gama anterioară ZenFone2. Compania mizează însă pe dublarea numărului de unităţi vândute până la finalul acestui an, odată cu lansarea noii game.