BlackBerry extinde programul de licenţiere a brandului către tablete, ceasuri şi alte dispozitive inteligente

Autor: Cătălin Niţu 03.04.2017
BlackBerry extinde programul de licenţiere a brandului către tablete, ceasuri şi alte dispozitive inteligente

Acum că BlackBerry s-a întors cu un oarecare succes pe piaţa de smartphone-uri, apelând la producătorul de dispozitive mobile TCL pentru producerea celor mai noi modele, compania canadiană se gândeşte la extinderea brandului propriu spre alte categorii de dispozitive. Conform CEO-ului BlackBerry, John Chen, se pregăteşte intrarea într-o nouă fază a programului de licenţiere, ale căror efecte le vom vedea în viitorul apropiat.

Dezvoltarea de smartphone-uri alături de TCL s-a bucurat de un succes peste aşteptări, iar BlackBerry începe să caute parteneri şi pentru dezvoltarea de tablete, dispozitive Internet of Things, Enterprise of Things şi dispozitive de purtat (wearables). Astfel, compania doreşte să continue diversificarea portofoliului, lucru început în urmă cu mai bine de 5 ani, odată cu lansarea tabletei PlayBook.

Produsele care vor fi lansate cu branding BlackBerry vor păstra însă sigla companiei responsabilă pentru dezvoltarea hardware-ului, dar vor include noul logo „Secure by BlackBery”. Acest lucru sugerează că software-ul de securitate va fi dezvoltat în Canada şi implementat apoi pe dispozitive. Probabil că produsele vor fi orientate către mediul business, unde securitatea datelor este mult mai importantă.

Printre dispozitivele sugerate pentru dezvoltare în parteneriat cu BlackBerry au fost sugerate echipamente medicale, tablete şi ceasuri inteligente, însă nu au fost încă anunţate produse propriu-zise.