Vodafone România cumpără Evotracking, un jucător important de pe piaţa serviciilor de administrare a flotelor auto

Autor: Adrian Popa 19.02.2018
Vodafone România cumpără Evotracking, un jucător important de pe piaţa serviciilor de administrare a flotelor auto

Vodafone România a semnat un acord pentru achiziţia Evotracking, companie românească din domeniul Internet of Things (IoT), care deţine marca EVOGPS, informează operatorul de telecomunicaţii.

 

Fondată în 2009, compania Evotracking este specializată în implementarea de soluţii telematice avansate, fiind unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa locală a serviciilor destinate administrării flotelor auto. Portofoliul companiei cuprinde peste 40 de produse de management al flotelor, care permit urmărirea şi monitorizarea în timp real a autovehiculelor, controlul consumului de combustibil, analiza comportamentului şoferului, precum şi alte soluţii telematice adaptate pentru companii din orice industrie, indiferent de dimensiunea acestora.

 

Vodafone România oferă în prezent soluţii de management al flotelor auto pentru companii de toate dimensiunile, indiferent de domeniul de activitate, folosite pentru localizare şi monitorizare prin GPS a autovehiculelor, precum şi soluţii IoT pentru companii din diverse industrii precum retail, auto, logistică şi utilităţi.

 

 

„Aceasta este prima achiziţie integrală pe care Vodafone România o face pe piaţa locală şi reflectă calitatea business-ului Evotracking. Tranzacţia ne consolidează poziţia de lider în furnizarea soluţiilor IoT pe piaţa din România şi ne va permite să le oferim clienţilor o gamă mai variată de tehnologii şi de servicii”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

 

Vodafone este lider global în domeniul Internet of Things, cu peste 63,9 milioane de SIM-uri de servicii IoT, iar acoperirea 4G în roaming pentru serviciile IoT este cea mai extinsă din lume, incluzând 109 ţări. Prima reţea Narrowband Internet of Things (NB-IoT) lansată comercial de Vodafone a fost disponibilă în Spania, în ianuarie 2017, între timp, grupul lansând NB-IoT în nouă ţări. În România, Vodafone este primul operator de telecomunicaţii care a testat cu succes o soluţie bazată pe tehnologia NB-IoT, pentru industria de petrol şi gaze, în noiembrie 2017.