Mesajele ascunse din spatele logo-urilor unor companii de tehnologie celebre

06.04.2017
Mesajele ascunse din spatele logo-urilor unor companii de tehnologie celebre

Le vedem foarte des pe internet şi am putea crede că nu mai au secrete pentru noi, dar ne înşelăm. Logo-urile unor companii şi organizaţii celebre, precum Amazon sau LG, ascund mesaje ascunse pe care mulţi oameni nu le cunosc.

Iată câteva exemple de logo-uri de mari companii IT şi platforme online care au mesaje ascunse:

AMAZON

Există puţine persoane care au navigat pe internet fără să fi dat la un moment dat peste logo-ul Amazon. Acesta nu pare deosebit, dar mica săgeată galbenă pe care o conţine are un mesaj. Pentru mulţi oameni pare un zâmbet, care indică servicii de calitate şi clienţi mulţumiţi. Dar, la o privire mai atentă se observă că săgeata uneşte literele „a” şi „z” din logo, indicând diversitatea mare de produse existentă în cel mai mare magazin online din lume.

VAIO

Deşi nu mai aparţine Sony, logo-ul VAIO este cunoscut de foarte mulţi pasionaţi de tehnologie. Acesta a fost realizat pe ideea simbiozei dintre tehnologia digitală şi cea analogică, folosind V şi A pentru a reprezenta valul care reprezintă semnalul analog. I şi O reprezintă valorile „1” şi „0” din sistemul binar.

WIKIPEDIA

Wikipedia este cea mai mare enciclopedie online din lume. Sfera incompletă din logo-ul său arată că mai este mult de lucru până când enciclopedia va include toate cunoştinţele existente în lume. Mai pe înţelesul tuturor, este un „şantier un lucru”, iar lucrul nu se va termina niciodată.

LG

Acesta este un alt caz reprezentativ de mesaj ascuns într-un logo. Câţi dintre voi v-aţi uitat la imaginea aceasta şi aţi văzut acolo o faţă? „L” este nasul, punctul alb un ochi, iar „G” restul feţei. În partea dreaptă ochiul lipseşte pentru a da senzaţia că acel chip face cu ochiul. Compania vrea să transmită prin logo-ul său o imagine prietenoasă, caldă. 

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult