Sony Ericsson este cel mai verde brand

28.11.2007
Sony Ericsson este cel mai verde brand

Cea de-a şasea ediţie a topului electronicelor verzi aduce schimbări importante în rândul producătorilor de echipamente electronice.

Topul realizat de Greenpeace dă ca cel mai preocupat producător de mediul înconjurător pe Sony Ericsson. Compania japonezo-suedeză primeşte laudele organizaţiei internaţionale, însă îi sunt indicate şi domeniile în care are nevoie de îmbunătăţiri. Acelaşi punctaj 7.7 din 10 l-a primit şi Samsung.

Din cele 18 companii luate în calcul, poate cea mai mare dezamăgire este Nokia. Compania care a fost fruntaşă în ediţiile precedente, a căzut pe locul 9, cu un rating de 6.7. În coada clasamentului se regăsesc Microsoft, Philips şi Nintendo. Cei de la Nintendo pot fi numiţi chiar repetenţi, primind din partea Greenpeace rating-ul 0!

Probabil mulţi nu dau doi bani pe acest clasament şi pe mediul înconjurător. Însă Greenpeace explică pe propriul site modul şi obiectivitatea cu care se face testarea. Pe de altă parte, companiile care primesc rating bun, au un punct în plus în strategia de marketing.

Greenpeace