7 Motive Pentru Care Ar Trebui Să Folosești Google Ads

Autor: Alex Manole 09.11.2021
7 Motive Pentru Care Ar Trebui Să Folosești Google Ads

De-a lungul timpului, proprietarii de afaceri au încercat tot felul de metode pentru a-și optimiza poziția în cadrul clasamentelor motoarelor de căutare. Pentru o mare parte dintre utilizatori, efectele s-au văzut prin optimizarea SEO, în vreme ce o altă parte a beneficiarilor și-au îndreptat atenția către campanii Google Ads. De ce ar trebui să alegi promovarea prin Google Ads și care sunt avantajele oferite de către acestea? Oferim răspunsurile în cele ce urmează, în acest material.

Ce este Google Ads?

Google Ads este un serviciu oferit de către motorul de căutare Google, prin care poți realiza anunțuri plătite, optimizate pe cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta, astfel încât prin acestea afacerea ta, produsele sau serviciile tale să fie afișate ca anunțuri în primele poziții Google, plătite.

Google Ads este, așadar, un serviciu de promovare foarte eficient, însă pentru a putea efectua reclame Google Ads eficiente vei avea nevoie de o agentie PPC si Google Ads care cunoaște foarte bine detalii de determinare a cuvintelor cheie, conceptul de targetare și ideea de marketing corect din spatele acestui serviciu. O agenție Google Ads va înțelege rapid nevoia ta de promovare și îți va oferi exact serviciile de care ai nevoie, într-un plan personalizat de marketing și promovare online.

De ce ar trebui să alegi Google Ads pentru promovare?

Dacă în trecut nu se cunoșteau prea multe informații despre campanii PPC și servicii Google Ads, în prezent este mai ușor să înțelegi și să asociezi informația. Există mai multe motive pentru care ar trebui să optezi pentru acest serviciu de promovare, iar despre acestea discutăm în cele ce urmează.

1. Cu Google Ads obții o creștere a numărului de clienți

Google Ads îți oferă posibilitatea de a targeta exact produsele sau serviciile pe care utilizatorii le caută, iar dacă anunțurile și campaniile sunt setate corect, acest lucru îți va aduce un număr mare de clienți. Clienții ajung prin intermediul anunțului direct în pagina de vânzări, Google Ads facilitând acest drum și implicit potențiala creștere a conversiilor.

2. ROI crescut

Return of investment definește valoarea de întoarcere a banilor investiți, raport pe care îl poți înțelege mult mai ușor, tocmai datorită faptului că regulile Google Ads implică o plată anticipată. Ca o campanie Google Ads să fie profitabilă ar trebui ca valoarea returnată să fie mai mare decât valoarea investită, lucru care prin Google Ads chiar se întâmplă.

3. Transparență în rezultate

Cu Google Ads te bucuri de transparență totală și de o raportare în detaliu a evenimentelor. Google Ads îți pune la dispoziție o platformă în care poți vedea toate detaliile care țin de campaniile tale, începând de la buget, costuri și terminând cu număr de clickuri sau de vizitatori înregistrați de către site-ul tău.

Firește însă, vei avea nevoie de ajutor în vederea interpretării acestor rezultate, dacă nu ești familiarizat cu aceste noțiuni, o agenție PPC și Google Ads fiind opțiunea perfectă.

4. Obții detalii relevante despre clienții tăi

În general, pentru a afla informații despre clienți folosim studiile de marketing, însă acestea nu oferă date complexe și chiar atât de sigure. Google Ads, însă, oferă date exacte despre comportamentul utilizatorilor și despre intenția acestora de cumpărare.

De ce sunt importante aceste informații? Ele vin ca un feedback vital pentru îmbunătățirea produselor și a serviciilor tale, bazându-se pe preferințele utilizatorilor. Nimic nu poate fi mai prețios decât aceste informații, care te vor ajuta astfel să îți adaptezi oferta în funcție de cerere.

5. Rezultate rapide, mult mai rapide decât SEO

Față de optimizarea tradițională, unde este nevoie de un anumit tip de așteptare în care crawlerele Google analizează conținutul, promovarea prin Google Ads aduce rezultate imediate. Acesta este și unul dintre principalele avantaje pe care le oferă Google Ads, iar multe persoane aleg această variantă tocmai pentru că vânzările cresc simțitor folosind campaniile plătite.

Procesul implică licitarea unui buget pentru anumite cuvinte cheie care au relevanță în contextul cererii și al ofertei, iar din acest motiv vei vedea că vei avea nevoie de un plan pe o perioadă mai lungă de timp, pentru că rezultatele vor fi cu adevărat spectaculoase.

6. Control și eficiență

Optând pentru Google Ads ai acces la toate informațiile care țin de promovarea afacerii tale, astfel că, în cazul în care ai nevoie să schimbi ceva pe parcurs, să îmbunătățești sau să ajustezi, fiecare dintre aceste lucruri pot fi realizate.

7. Un start bun pentru brand awareness

Dacă vrei ca utilizatorii să afle mai multe informații despre afacerea ta, despre produsele și serviciile pe care le oferi, atunci Google Ads este exact soluția de care ai nevoie. Fiecare afacere, fie că este la început sau are deja o oarecare experiență pe piață, va avea nevoie să se facă cunoscută publicului.

Poți opta pentru diferite metode de a crește interesul asupra produselor tale, însă adevărata cunoaștere a brandului se face doar atunci când oferi targetat produsele care se cer pe piață. În acest fel, clienții asociază imaginea ta cu soluția pe care o oferi, iar Google Ads este exact puntea de legătură între cele două aspecte.

Google Ads este mai mult decât o simplă platformă de promovare. Google Ads este o unealtă puternică pe care te poți baza pentru maximizarea vânzărilor, însă pentru aceasta vei avea nevoie de ajutor în definirea campaniilor de promovare, a anunțurilor. O agenție și o echipă de specialiști în marketing te pot ajuta cu planificarea corectă a etapelor, astfel încât să obții rezultate eficiente.

Există câțiva pași importanți pe care trebuie să îi faci pentru a seta campaniile potrivite, iar o agenție specializată te poate ajuta să identifici cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta, dar și nevoia reală și actuală a cumpărătorilor, astfel încât produsele tale să ajungă într-un mod eficient în atenția acestora.

Google este în prezent cel mai cunoscut și folosit motor de căutare, iar acest lucru ar trebui să îți ofere siguranța investiției în promovarea prin intermediul Google Ads.

Planifică, analizează, testează și încearcă întotdeauna să vii în fața utilizatorilor cu anunțuri relevante pentru cerințele lor, astfel încât rezultatele să nu întârzie să apară.