Apple, acuzat de informarea incorectă a clienţilor europeni

19.07.2012
Apple, acuzat de informarea incorectă a clienţilor europeni

Plângerea venită din partea asociaţiei pentru protecţia consumatorilor din Portugalia acuză Apple de informarea incorectă a clienţilor în legătură cu regulile Uniunii Europene de acordare a garanţiei, totul cu scopul de a impulsiona achiziţionarea separată a pachetului Apple Care Protection Plan.

Apple, acuzat de informarea incorectă a clienţilor europeni

Potrivit informaţiilor prezentate pe website-ul Apple, legea protecţiei consumatorilor din Uniunea Europeană acoperă numai produsele cu defecte prezente la momentul livrării, pe o perioadă de doi ani. În realitate, clienţii Apple din Portugalia beneficiază de garanţie pentru orice defect care poate survenii pe perioada de valabilitate a garanţiei.

În procesul deschis împotriva Apple, compania este acuzată că şi-a dezinformat în mod voit clienţii, dându-le impresia că achiziţia pachetului opţional de garanţie, cu valabilitate de 3 ani, este singura cale de a proteja corespunzător produsul proaspăt achiziţionat.

Apple se află deja într-o situaţie similară în Italia, unde compania a fost amendată cu 900.000 euro şi riscă suspendarea activităţilor pe întreg teritoriul ţării.

Tags:
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai este cel mai vechi redactor al site-ului Go4it.ro. Are 14 ani de experienţă în presa IT şi cunoștințe ample din sfera tehnologiei. Înainte de a ajunge la Go4it, Aurelian a fost redactor pentru revista XtremPC, acoperind rubrica de știri, desfășurarea de teste comparative și ... citește mai mult