Cum ar trebui să se adapteze SEO la căutările vocale?

08.04.2020
Cum ar trebui să se adapteze SEO la căutările vocale?

Conform Statista, estimările specialiștilor arată că până în 2023 vor exista 8 miliarde de utilizatori ai instrumentului Google Voice Search (căutare vocală). Cum ar trebui să se adapteze SEO la această situație? Ce modificări ar trebui să existe pentru ca rezultatele companiilor să nu fie afectate de schimbarea în comportamentul de căutare al potențialilor clienți?

Iată câteva dintre sfaturile specialiștilor în optimizare SEO:

1. Adaptează limbajul folosit în texte la limbajul folosit în comunicarea orală!

Atunci când fac o căutare vocală, utilizatorii nu își rafinează vorbirea, ci folosesc exprimări simple, naturale. Transformă cuvintele complicate, care dau o aparență formală textului, în exprimări mai aproape de comunicarea cotidiană.

2. Targetarea SEO se va face pe cuvinte-cheie long-tail

Ce înseamnă asta? De exemplu, în loc de „servicii SEO”, vom optimiza pe „servicii SEO pentru afaceri mici din București”. Vom căuta precizia și nu vom mai evita cuvintele de legătură, pe care, în mod normal, un utilizator le evită atunci când face o căutare clasică pe Google.

3. Viteza de încărcare a site-ului trebuie să devină o prioritate

Motoarele de căutare vor alege cele mai rapide răspunsuri, iar dacă paginile tale nu sunt bine optimizate din acest punct de vedere, rezultatele vor întârzia să apară.

4. Afacerile locale trebuie înregistrate în Google My Business

Este portița pe care trebuie să o accesezi dacă vrei să-ți pui afacerea pe harta motorului de căutare. Multe dintre subiectele unei căutări vocale fac referire la locație, iar Google le va afișa doar pe cele pe care le detectează în propriul sistem.

5. Optimizează-ți site-ul pentru mobil

Un mare procent dintre căutările vocale se fac cu ajutorul acestui dispozitiv. Un site cu o interfață învechită va fi greu de afișat și explorat de către un utilizator.

Echipa SEO 365 se asigură că afacerile cu care lucrează sunt mereu la curent cu noile tendințe din piață. Cei peste 20 de ani în online i-au învățat că flexibilitatea este cel mai important atuu când vorbim despre Marketing Online. Specialiștii de aici oferă în această perioadă consultanță gratuită, așa că dacă ai un business și îți dorești mai multă vizibilitate în online, nu ezita să-i contactezi.

Tags: