EFECTUL Facebook asupra afacerilor din România

29.11.2011
EFECTUL Facebook asupra afacerilor din România

În ultimii ani, tot mai multe afaceri din România şi-au făcut simţită prezenţa pe Facebook. Au creat pagini de companie sau de brand şi au pornit lupta pentru strângerea de fani şi neapărat „Like”-uri, derulând campanii de marketing de mii sau chiar zeci de mii de euro. Dar cu ce folos?

Un număr tot mai mare de companii din România explorează reţelele sociale şi creează comunităţi online cu care să poată interacţiona prin diferite metode şi care să le transmită apoi mesajul mai departe pe internet. Drept urmare, dintre cele mai populare 100 de pagini româneşti de Facebook, 23 sunt pagini de companie sau de brand. Au în total zeci sau chiar sute de mii de fani şi se luptă practic cot la cot cu pagini de divertisment sau ale unor vedete autohtone precum Inna şi Smiley, potrivit serviciului de monitorizare a paginilor de Facebook din România.

Lista este însă mult mai lungă, cuprinzând alături de numeroase companii româneşti şi filiale locale ale marilor multinaţionale din lume. Chiar dacă nu se pot lăuda în mod neapărat cu un număr impresionant de fani sau cu o interacţiune susţinută cu aceştia, marile companii multinaţionale sunt prezente pe paginile reţelei sociale.

Află mai multe despre Efectul Facebook asupra afacerilor din România, din articolul publicat pe Businessmagazin.ro

EFECTUL Facebook asupra afacerilor din România