Facebook dă liber la filmuleţe pe Instagram

Autor: Aurelian Mihai 18.06.2013
Facebook dă liber la filmuleţe pe Instagram

Facebook va ţine un eveniment de presă în această săptămână, iar subiectul de discuţie este încă bine păzit de organizatori. Potrivit unor zvonuri, Facebook ar putea lansa o noua aplicaţie News Reader, însă mai şi multe voci aduc în discuţie subiectul Instagram. Mai exact, populara aplicaţie de photo-sharing ar urma să permită utilizatorilor să încarce filmuleţe scurte obţinute cu telefonul mobil sau tableta.

Facebook dă liber la filmuleţe pe Instagram

Potrivit informaţiilor actuale, noua funcţie Instagram parcurge de cel puţin 3 săptămâni o etapă de testare internă în rândul angajaţilor Facebook, secvenţele video urmând să aibă o lungime maximă acceptată de 5 – 10 secunde.

Spre comparaţie, aplicaţia Vine permite încărcarea de clipuri cu o lungime maximă de 6 secunde, care pot fi distribuite pe Twitter sau Facebook. Lansată în luna ianuarie, aplicaţia Vine a crescut rapid în popularitate, încât numărul de filmuleţe încărcate pe Twitter este acum mai mare decât cel al pozelor Instagram. Vinovat pentru declinul Instagram în reţeaua Twitter ar putea fi însă modul de distribuire a link-urilor, lăsate fără miniaturi cu pozele conţinute în idea de a atrage mai mulţi vizitatori în paginile Instagram.

Numărul link-urilor Instagram distribuite pe Twitter, comparat cu cele atribuite competitorului Vine

Cumpărată anul trecut de către Facebook contra sumei de 715 milioane dolari, reţeaua Instagram s-a bucurat de o ascensiune rapidă, ajungând să fie accesată de peste 100 milioane utilizatori în fiecare lună. Luând drept exemplu succesul de care se bucură competitorul Vine, adăugarea de suport video pentru Instagram ar putea spori considerabil popularitatea reţelei.