Facebook pune clipurile oriunde cu ajutorul Pop-Up

Autor: Cătălin Niţu 08.07.2015
Facebook pune clipurile oriunde cu ajutorul Pop-Up

Facebook încearcă să rezolve una dintre cele mai mari probleme ale redării de clipuri de pe reţeaua sa de socializare: retenţia. Întrucât doreşte să consolideze componenta video, compania înceacă să se asigure că utilizatorii rămân să vadă cât mai mult din clip-urile disponibile în News Feed. Astfel, noua funcţie Pop-Up oferă posibilitatea de a lipi clip video într-o parte a ferestrei, în timp ce continui să explorezi fluxul de ştiri.

Momentan această funcţie nu este disponibilă pentru toţi utilizatorii, însă va apărea în curând pe toate conturile. Pop-Up este un nou buton poziţionat lângă cel pentru redare în „fullscreen”. Acesta scoate clipul într-o fereastră separată, care poate apoi fi mişcată oriunde în limitele Facebook. Poţi astfel să poziţionezi clipul în partea din stânga sau în dreapta a ecranului şi să continui să publici articole, comentarii sau să vizualizezi imagini în timp ce conţinutul video este redat.

Cu toate acestea, există câteva limitări. Odată părăsită pagina din care a început redarea (News Feed), clipul dispare. Dacă o poză este mărită, redarea este pusă pe pauză. De asemenea, dimensiunea ferestrei este fixă, iar interacţiunea cu clipul se rezumă la butoanele play, like şi share. Cu siguranţă această funcţie va creşte nivelul de interacţiune al utilizatorilor şi va duce la o durată medie de vizualizare mai mare. Planul este ca aceste statistici ridicate să atragă atenţia companiilor care doresc să pună reclame înaintea, deasupra sau lângă clipuri, lucru care va aduce bani în conturile Facebok.