Google implementează noi modalităţi de afişare a reclamelor în Gmail

Autor: Dorian Prodan 23.07.2013
Google implementează noi modalităţi de afişare a reclamelor în Gmail

La sfârşitul lunii mai, Google a anunţat o actualizare a interfeţei popularului serviciu Gmail, Inbox-ul folosind acum patru secţiuni suplimentare pentru sortarea automată a diferitelor tipuri de mesaje. Una dintre aceste secţiuni este cea dedicat mesajelor publicitare, iar Google a început să o pună la lucru prin afişarea de noi tipuri de reclame.

Secţiunea  Promotions cuprinde acum două noi tipuri de mesaje publicitare, care sunt asemănătoare cu anunţurile sponsorizate afişate de Facebook sau Twitter. Pe lângă mesajele electronice reale care sunt primite de către utilizator, Promotions poate afişa acum şi două tipuri de reclame. Formatate la fel ca un mesaj electronic obişnuit, acestea sunt însă marcate cu un fundal galben palid. În funcţie de alegerea comerciantului, acestea fie vor afişa direct în pagină un anunţ publicitar, fie vor trimite utilizatorul către un site.

În urma acestei modificări, vechea bară pentru mesajele promoţionale a dispărut, aceasta urmând să fie înlocuită de cele două noi tipuri de anunţuri publicitare. Cei care nu consultă deloc secţiunea Promotions vor aprecia un Inbox mai curat, însă cei care au nevoie de aceasta vor trebui să se lupte cu anunţuri de dimensiuni mai mari. În plus, deoarece sunt tratate ca mesaje obişnuite, acestea vor fi afişate în clientul Gmail pentru telefonul mobil.

Google a menţionat că, deşi noile spaţii publicitare seamănă cu mesajele de email obişnuite, acestea nu sunt trimise efectiv de cineva ci sunt doar afişate în browser, politicile de confidenţialitate fiind neschimbate.

Tags: