ING adaugă în Home’Bank lista cu site-urile și aplicațiile în care ai salvat cardurile tale

29.06.2023
ING adaugă în Home’Bank lista cu site-urile și aplicațiile în care ai salvat cardurile tale

Clienții ING pot vedea de acum pe ce site-uri și în ce aplicații sunt salvate cardurile, cu opțiunea de a șterge comercianții nedoriți direct din Home’Bank.

Ai cumpărat ceva de pe un site oarecare și te gândești dacă nu cumva cardul salvat ar putea fi deturnat într-o breșă de securitate apărută ulterior? Acum poți vedea pe ce site-uri și în ce aplicații sunt salvate cardurile pentru plăți ulterioare, direct din interfața Home’Bank. În cazul în care nu mai vrei să ai datele cardurilor înregistrate, poți șterge token-ul asociat acelor comercianți direct din Home’Bank.

Important de știut, opțiunea este disponibilă doar pentru comercianții care au optat pentru varianta de folosire a token-ului, care înlocuiește datele reale ale cardului. Altfel spus, nu se aplică în situațiile în care cedezi magazinelor online datele cardului de credit.

Ni s-a întâmplat tuturor, cel puțin o dată, să nu ne mai amintim pe ce site-uri ne-am salvat cardul și, ulterior, să identificăm tranzacții. La ING, avem grijă ca datele cardurilor clienților noștri să fie salvate online în siguranță și, în același timp, ne dorim ca totul să fie cât mai simplu și transparent pentru aceștia.

În Home’Bank avem aproape 1,3 milioane de clienți activi, care inițiază, lunar, peste 36 de milioane de sesiuni în aplicația mobilă. În prezent, aceștia au peste 2 milioane de token-uri active înregistrate la diferiți comercianți: magazine online, platforme de tip marketplace, de streaming, servicii de livrare și de transport. În orice moment, ei pot vedea în Home’Bank comercianții online la care și-au salvat cardul și token-urile asociate acestora. Astfel, cu un singur click, pot gestiona lista comercianților direct din aplicația de mobile banking.”, a spus Alina Iacomi, Tribe Lead Digital, în cadrul ING Bank România.

Funcționând ca un „alias” pentru cardul de credit real, token-ul reprezintă o serie de cifre pe care le introduci pe site-urile care suportă acest sistem, beneficiind astfel un nivel sporit de securitate. Ultimele 4 cifre ale token-ului pot fi vizualizate în Home’Bank, alături de numele comerciantului la care sunt salvate datele cardului.

La ING, siguranța clienților noștri este principala noastră preocupare. Astfel, integrăm securitatea, încă de la început, în toate produsele și serviciile dezvoltate. Prin noua funcție din Home’Bank, clientul ING are control deplin: poate vizualiza comercianții, token-ul și poate șterge singur, oricând dorește, token-ul asociat. Recomandăm tuturor clienților noștri să nu salveze cardurile la comercianții în care nu au încredere și dacă nu își propun să facă tranzacții recurente cu ei. De asemenea, subliniem importanța de a verifica periodic și de a șterge token-urile comercianților dacă nu își mai doresc să efectueze viitoare plăți. Totodată, dacă își șterg token-ul din Home’Bank, le recomandăm să îl șteargă și de la comerciant.”, a completat Bogdan Costea, Head of Information Security, ING Bank România.

Poți vedea lista cu site-urile și aplicațiile în care ai salvat cardurile tale la secțiunea „Produse” din aplicația Home’Bank. Aici trebuie să accesezi opțiunea „Cardurile mele” și să selectezi cardul dorit. La detaliile cardului, clienții ING vor putea vizualiza numele comercianților înregistrați, token-urile și opțiunea de ștergere a token-urilor asociate.

Tags:
Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai este cel mai vechi redactor al site-ului Go4it.ro. Are 14 ani de experienţă în presa IT şi cunoștințe ample din sfera tehnologiei. Înainte de a ajunge la Go4it, Aurelian a fost redactor pentru revista XtremPC, acoperind rubrica de știri, desfășurarea de teste comparative și ... citește mai mult