Microsoft a lansat Delve, o secretară digitală inteligentă pentru Office 365

Autor: Dorian Prodan 09.09.2014
Microsoft a lansat Delve, o secretară digitală inteligentă pentru Office 365

Prezentată în primăvara acestui sub numele de cod Oslo, aplicaţia Delve a atins stadiul final şi va fi oferită treptat utilizatorilor serviciului Office 365. Folosind tehnologiile de indexare, analiză şi organizare a conţinutului oferite de Office Graph, Delve promite să devină o secretară digitală care va prezenta utilizatorului cel mai relevant conţinut atunci când are nevoie şi cum are nevoie.    

Inspirat de motorul inteligent de analiză a conţinutului Enterprise Graph din Yammer, Office Graph este un serviciu care caută, analizează, indexează şi organizează conţinutului, fişierele si interacţiunile dintre utilizatori pentru a crea o baza de dată care poate fi utilizată în funcţie de necesităţi. Preluând şi integrând aceste opţiuni în Office 365, Microsoft încearcă să aducă astfel un plus de valoarea unuia dintre cele mai importante servicii aflate în acest moment în portofoliul companiei.

O Interfaţă pentru acest motor software, Delve este practic un asistent digital care prezintă utilizatorului informaţii contextuale relevate care sunt preluate din Outlook, OneDrive, SharePoint şi Yammer. Pe viitor, compania intenţionează să prelucreze în cadrul Delve şi conţinutul OneNote, Lync şi ataşamentele din Outlook, făcând astfel din acest produs un mediu inteligent care va uşura utilizarea întregii game de servicii online Microsoft.

Compania a anunţat că produsul Delve va fi implementat treptat pentru toate conturile Office 365 Enterprise, Academic şi Government, până în prima parte a anului viitor urmând să fie acoperite şi conturile Business şi Small Business. Din cauza modului său de lucru orientat că mediile cu mulţi utilizatori, Delve nu va fi oferită pentru conturile personale, însă probabil că Office Graph va fi folosit într-o bună zi într-o formă sau alta şi pentru aceştia.

Tags: