SoundCloud va insera reclame între melodii

Autor: Cătălin Niţu 21.08.2014
SoundCloud va insera reclame între melodii

SoundCloud a devenit unul dintre cele mai populare servicii online de muzică la nivel mondial, însă până în prezent nu a găsit o metodă pentru a atrage profit de pe urma popularităţii. Ei bine, odată cu anunţul noii iniţiative Premier din cadrul „On SoundCloud”, vor apărea şi câteva schimbări în experienţa utilizatorilor.

Încă de luna tercută se auzeau zvonuri despre discuţii între companie şi casele de discuri pentru a da startul noului „On SoundCloud”. Astfel a apărut posibilitatea monetizării conţinutului prin inserarea reclamelor între melodii. Asemeni YouTube, melodiile sub copyright ale creatorilor de conţinut de nivel „Premier” vor putea afişa reclame, de pe urma cărora vor putea câştiga bani atât artiştii, cât şi serviciul SoundCloud.

Modificările vor intra în vigoare mai întâi în Statele Unite, urmând ca în viitor să se extindă şi în restul lumii. Momentan nu va exista opţiunea de a sări peste reclame, întrucât nu există încă un model de tip abonament care să asigure ascultare fără întreruperi, dar SoundCloud promite că şi acesta va fi lansat cândva în viitorul apropiat. Nu a fost specificat însă dacă utilizatorii Premium din prezent vor trebui să mai plătească în plus şi pentru abonamentul care elimină reclamele.

Este destul de evident că în acest moment On SoundCloud şi statutul de utilizator „Premier” nu erau gata de a deveni publice, însă probabil că informaţiile scăpate zilele trecute pe internet despre YouTube Music Key i-a convins pe cei de la SoundCloud să anunţe totul în mod public.