Tot ce trebuie să ştii despre noile Reactions introduse de Facebook

25.02.2016
Tot ce trebuie să ştii despre noile Reactions introduse de Facebook

Facebook a introdus o nouă versiune a butonului Like, care include noile Reactions. Dacă până acum utilizatorii puteau da Like la o postare, prin Reactions au la dispoziţie mai multe reacţii emoţionale, precum: dragoste, râs, încântare, uimire, tristeţe sau mânie. Iată tot ce trebuie să ştiţi despre noua caracteristică Facebook:

1. Unde găseşti noile butoane

Utilizarea Reactions este destul de simplă. În versiunea web a Facebook utilizatorul poziţionează cursorul mausului deasupra butonului de Like şi noile emoticoane apar, putând fi ales cel dorit. În aplicaţiile mobile de Android şi iOS, pentru a electa un emoticon utilizatorul trebuie să ţină apăsat degetul pe butonul Like, iar apoi să selecteze reacţia dorită. 

2. Poate fi folosită o singură reacţie pentru o postare

Utilizatorii trebuie să selecteze o singură reacţie pentru o postare. Nu pot fi folosite, de exemplu, Like şi Wow pentru aceeaşi postare.

3. Reacţiile pot fi schimbate ulterior

În cazul în care un utilizator a selectat reacţia greşită, o poate schimba ulterior prin apăsarea pe ea, în aplicaţii, şi prin clic pe ea în versiunea web a Facebook.

4. Facebook afişează cele mai populare trei reacţii pentru fiecare postare

Pe Facebook sunt afişate top trei cele mai populare reacţii pentru fiecare postare. 

Dar utilizatorii au acces şi la informaţii detaliate despre fiecare reacţie:

5. Cum afectează noile reacţii fluxul de ştiri

În acest moment, toate reacţiile sunt înregistrate ca fiind „Like-uri”, chiar şi „Angry”. Mai precis, nu se face diferenţa între „Wow” şi „Sad”. Astfel, orice emoticon ar folosi un utilizator, Facebook va şti că acesta apreciază acel tip de conţinut. Însă, în timp acest lucru s-ar putea schimba, pe măsură ce compania colectează mai multe informaţii despre modul în care reacţiile sunt folosite. Astfel, cineva care foloseşte des emoticonul „Haha” ar putea primi mai mult conţinut amuzant, de exemplu. 

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult