Reality show cu o specie noua: gamerii

Autor: Adrian Pop 23.12.2007
Reality show cu o specie noua: gamerii

Se joaca "n fata intregii tari ore in sir si primeste si bani pentru asta. E un gamer platit sa participe la un reality show, "Game Center CX". Shinya Arino, vedeta reality show-ului ajuns acum la cel de-al optulea sezon, are misiunea de a se juca cele mai dificile jocuri video create vreodata, fanii urmarindu-l cum se chinuie sa le termine.

Ultimul joc cu care se lupta este "The Quest of Ki" produs in 1988. Arino se joaca la un birou obisnuit, inconjurat de console Nintendo si cadourile alimentare trimise de fani ca sa prinda puteri. "Un om obisnuit ar fi renuntat la ‘The Quest of Ki’ dupa jumatate de ora", spune producatorul CX, Tsuyoshi Kan, plin de admiratie.

Arino-san insa nu poate sa renunte. El trebuie sa continue sa joace. Show-ul urmareste evolutia performantelor gameristice ale lui Arino reflectate in statistici care scad sau cresc, acesta incheind sezonul trecut cu sapte victorii si o infrangere, in jocul "Ganbare Gaemon" dupa 14 ore de joc extrem de solicitante.

Esecul nu-i da pace protagonistului serialului, care marturiseste ca si-a dorit sa castige jocul inca de cand era copil, cand chiulea de la scoala ca sa-l poata juca. "Game Center CX" s-a dovedit foarte popular in randurile otaku (impatimiti ai jocurilor video, ai science-fiction-ului si ai productiilor anime si manga), care vor avea la dispozitie, pe langa DVD-uri cu serialul, carti, cani de cafea si figurine cu Arino si un joc creat pentru Nintendo DS. In cadrul acestuia, fanii petrec un timp alaturi de vedeta lor si joaca jocuri vechi, cu grafica timpului si traducerile stangace ce le insoteau (stil "All your base are belong to us").