Review Tomb Raider 2013 – Lara Croft pentru o nouă generaţie

Review Tomb Raider 2013 - Lara Croft pentru o nouă generaţie

Apărută în paginile revistelor, în show-uri TV şi chiar pe marele ecran, vestita Lara Croft a fost interpretată de actriţe celebre, trecând demult graniţa jocurilor video. Totuşi, după filme de cinema şi o lungă serie de jocuri, aventurile Larei Croft sunt departe de a se fi încheiat, iar varianta pentru anul 2013 a celebrei eroine pare să arate mai bine ca niciodată sub retuşurile unui motor grafic de ultimă generaţie.

Realizat de veteranii de la Crystal Dynamics, noul Tomb Raider reprezintă o rescriere completă a istoriei seriei şi a eroinei sale, Lara Croft.

Nu este un secret pentru nimeni faptul că filmele din seria Indiana Jones au servit drept model pentru primele aventuri ale Larei Croft, cu un accent deosebit pus pe laturile narative ale acestor jocuri. Din fericire nici “misterul” de la care porneşte noul Tomb Raider, nu face excepţie de la această regulă. Este vorba despre regatul Yamatai şi împărăteasa Himiko, al cărei loc de veci face subiectul unui documentar realizat de o echipă de tineri exploratori, din rândurile căreia face parte şi Lara Croft.

Totuşi, de această dată va trebui să uitaţi de aventuriera experimentată care a făcut celebră seria Tomb Raider. Noua Lara Croft este naivă şi cât se poate de “verde” în ceea ce priveşte “lucrul pe teren”. Totuşi, drumul de la studenta credulă, nevinovată şi sensibilă, până la transformarea într-o veritabilă maşină de ucis, care l-ar face invidios şi pe Rambo, este mai scurt decât ar părea la început.

Citeşte mai departe review-ul Tomb Raider: Lara Croft, pe Go4Games.ro

Tomb Raider 2013 - click pentru galeria de imagini