Reliability Promise de la Acer: reparaţie gratis şi banii înapoi pentru produsele în garanţie

Autor: Cătălin Niţu 25.03.2016
Reliability Promise de la Acer: reparaţie gratis şi banii înapoi pentru produsele în garanţie

Acer a anunţat un nou program de fidelizare numit „Reliability Promise”. Acesta garantează calitatea şi fiabilitatea produselor sale din gama profesională, oferind reparaţie gratuită şi preţul integral înapoi celor care sesizează probleme în primul an de la achiziţie. Acest program nu vine cu o idee tocmai nouă, alte companii lansând în trecut oferte similare. Desigur, există câteva condiţii şi sunt câţiva paşi de urmat pentru a putea beneficia de acest program.

Toţi cei care vor cumpăra un produs din gama de laptop-uri TravelMate, staţii de lucru Veriton, monitoare B6, videoproiectoare P5 şi P7, Apple Aspire Switch sau convertibile Aspire R7 (toate echipate cu Windows 10 Pro) înainte de 31 decembrie 2016, se pot înscrie în programul Reliability Promise. Termenul de înscriere este de maximum 30 de zile după achiziţie, pe pagina oficială Acer.

În cazul unei defecţiuni, compania a pus la dispoziţie un număr de telefon la care trebuie sunat, cât şi o pagină web unde se poate face înscrierea pentru ramburs. Desigur, defectul semnalat trebuie să fie acoperit de garanţie, aici nefiind incluse cazurile în care produsul nu mai funcţionează din cauza unor factori externi.

Lista completă de produse eligibile a fost publicată pe site-ul Acer.