Creatorii „Game of Thrones” folosesc covoare de la Ikea pentru unele costume ale personajelor

Creatorii „Game of Thrones” folosesc covoare de la Ikea pentru unele costume ale personajelor

Chiar dacă realizatorii serialului popular produs de HBO, „Game of Thrones”, cheltuiesc peste 10 milioane de dolari pe episod, anumite obiecte vestimentare care intră în componenţa costumelor pot fi găsite în magazinele Ikea.

 

HBO nu este o producţie ieftină, lucru bine ştiut de fani, bugetul celui mai nou sezon, al 7-lea, costând peste 10 milioane pe episod, lucru care face ca serialul fantasy să se numere printre cele mai scumpe seriale din istoria televiziunii. Scenele cu dragoni sunt costisitoare, mai ales dacă implică numeroase distrugeri şi obiecte arse, cum a fost, de pildă în episodul 4 al celui mai recent sezon.

 

Şi costumele au costuri ridicate. Aproximativ 100 de persoane lucrează pentru a asigura ca fiecare personaj poartă veşmintele potrivite, care să confere senzaţia de realism producţiei TV, conform architecturaldigest.com.

 

Ceea ce este suprinzător este că adeseori, echipa care se ocupă de costume utilizează carpete şi covoare de la Ikea pentru a crea veşmintele actorilor.

„Pelerinele sunt de fapt covoare de la Ikea”, a declarat designerul Michele Clapton, câştigătorul unui premiu Emmy, pentru publicul de la muzeul Getty din Los Angeles. „Utilizăm tot ce se poate”, a spus Clapton, descriind procesul creării veşmintelor de inspiraţie medievală. „Am tăiat şi am ras covoarele adăugând elemente de piele… Îmi doresc ca publicul să poată simţi aproape mirosul costumului”.

 

Rezultatul este o pelerină care nu doar că pare uzată, ci şi arată ca un veşmânt medieval. Deşi nu se cunoaşte la costumele căror personaje au fost utlizate covoare de la Ikea, fanii pot doar specula că, poate, pe umerii lui Jon Snow, stă un „Höjerup” sau un „Alhede”.

 

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult