Tot mai multe rezultate obținute prin căutări sunt pline, în prezent, de informații despre inteligența artificială sau provin de pe site-uri care furnizează spam cu trucuri SEO. De aceea, nu este neobișnuit ca utilizatorii să adauge „reddit” la interogările lor în speranța de a găsi răspunsuri utile la întrebările lor, scrie TechCrunch.
Google a încercat să integreze rezultate de pe Reddit în interfața sa de căutare. Observând această tendință, Reddit a experimentat propria căutare bazată pe inteligență artificială. Dar compania are ambiții mai înalte: dorește să devină motorul de căutare preferat de oameni.
Steve Huffman, CEO-ul Reddit, a spus că funcția de căutare are peste 70 de milioane de utilizatori săptămânali, iar produsul său de întrebări și răspunsuri bazat pe inteligență artificială, Reddit Answers, este utilizat acum de 6 milioane de oameni.
„Reddit este una dintre puținele platforme poziționate pentru a deveni o adevărată destinație de căutare. Oferim ceva special, o gamă largă de conversații și cunoștințe pe care nu le poți găsi nicăieri altundeva”, a declarat Huffman.
Reddit Answers este disponibil în prezent în 12 țări, iar compania intenționează să îl extindă la nivel global, precum și să îi ofere o plasare proeminentă în interfața site-ului. Compania dorește în cele din urmă să unifice funcția principală de căutare cu aceasta și să reproiecteze aplicația astfel încât caseta de căutare să fie mai vizibilă.
„Unificăm aceste [căutări Reddit și Reddit Answers] într-o singură experiență de căutare și vom aduce acest lucru în prim-planul aplicației. Așadar, indiferent dacă ești un utilizator nou care deschide aplicația pentru prima dată sau un utilizator care revine, caseta de căutare va fi vizibilă imediat”, a mai spus Huffman.
Compania consideră că apelarea la bogata sa arie de postări și comentarii ale utilizatorilor va crește utilitatea funcției sale de căutare în obținerea răspunsurilor dorite.
În al doilea trimestru al anului, compania a înregistrat o creștere a veniturilor cu 78%, la 500 de milioane de dolari față de anul precedent. De asemenea, a lansat două noi instrumente publicitare, care permit specialiștilor în marketing să utilizeze datele sale pentru a identifica tendințe și a utiliza comentariile despre branduri în campaniile lor.