O nouă imagine apărută în mediul online oferă o altă perspectivă asupra repoziționării logo-ului Apple pe viitorul iPhone 17 Pro. Săptămâna trecută a fost dezvăluită, pentru prima oară, cum ar putea să arate noua amplasare a logo-ului Apple. Acum, această noutate oferă o imagine mult mai clară a designului noului telefon de la Apple.
Unul dintre elementele de design mai puțin discutate ale noului iPhone 17 Pro este faptul că Apple va trece la un design bicolor, cu o ramă complet din aluminiu și cu o proeminență unde este așezat sistemul de camere. Cu toate acestea, încărcarea wireless va fi disponibilă în continuare, probabil pentru o anumită perioadă.
Această nouă imagine, care a fost făcută publică de Majin Bu, care este o sursă foarte bine informată despre noile produse Apple, dezvăluie un detaliu cheie al designului: noua amplasare a logo-ului nu este atât de diferită pe cât se credea inițial.
Logo-ul Apple va fi în continuare în centru, însă acum va fi centrat pe o anumită parte a carcasei de pe spatele telefonului, care este fabricată din sticlă, după cum arată în imaginile publicate de Majin Bu pe X. Logo-ul companiei americane nu este plasat pe centrul propriu-zis al telefonului.
Cu siguranță este încă o alegere de design diferită făcută de Apple și va dura ceva timp ca utilizatorii și fanii săi să se obișnuiască și să aprecieze noul design.
Însă, se pare că informația privind amplasarea logo-ului Apple este adevărată, după ce acest detaliu a fost susținut și de o altă sursă de informații apropiată de compania din Cupertino, Sonny Dickson.
Do you like the new Apple logo position on iPhone 17 Pro? pic.twitter.com/9ucRrNcjWO
— Majin Bu (@MajinBuOfficial) July 6, 2025
Până acum, alte informații despre iPhone 17 arată că modelul de bază Al noii serii Apple va veni cu un ecran mai mare, de 6,3 inci – față de ecranul de 6,1 inci.
De asemenea, au mai fost făcute publice informații despre culorile modelelor și despre noutățile ce vizează carcasa și designul, precum și dotările hardware și performanțele video.
Sursa: 9to5Mac