MOTORAZRmaxxV6 Ferrari

27.09.2007
MOTORAZRmaxxV6 Ferrari
Internet, baterie

Internet

Cei care au abonament de date se vor putea bucura de cel mai bun browser pentru telefoane mobile, Opera 8. Acesta oferă suport pentru cookie-uri, scalare dinamică şi Javascript. Se pot şterge cookie-urile şi cache-ul şi se poate opta pentru încărcarea sau nu a imaginilor şi sunetelor.

Cele două zile de convieţuire cu MOTORAZRmaxxV6 Ferrari nu au fost suficiente pentru a putea face o estimare a duratei reale de viaţă a bateriei. Pot însă să spun însă, că după două zile de testare şi folosire, bateria nu a scăzut sub 25%.

Fără a fi un fan al seriei RAZR, am convieţuit destul de bine cu MOTORAZRmaxxV6 Ferrari, neresimţind dezavantaje importante, comparativ cu al meu Sony Ericsson K750i. Poate doar desingul nu este tocmai pe gustul meu. Însă la capitolul funcţionalitate, terminalul celor de la Motorola primeşte notă de premiant din partea mea.

MOTORAZRmaxxV6 Ferrari

Plusuri:

[ + ] 3G
[ + ] 2 camere foto
[ + ] slot microSD
[ + ] atenţionări vizuale
[ + ] player MP3 pe clapetă
[ + ] Opera 8

Minusuri:

[ – ] meniu mai puţin ergonomic
[ – ] lipsă Wi-Fi
[ – ] trebuie să desfaci carcasa pentru a umbla la card

Construcţie – desing

RAZR este una dintre cele mai cunoscute şi mai populare serii din istoria telefoanelor mobile. Atât de populară încâ cei de la Motorola au uitat să mai producă prea multe alte telefoane, concentrându-se în special pe cele din seria RAZR. Strategia aceasta nu va mai dura mult însă, după cum am anunţat şi pe go4it.ro, compania din Illinois va scoate pe viitor un număr mai mare de telefoane, fără a-şi mai concentra majoritatea resurselor într-un singur sens.

Revenind la MOTORAZRmaxxV6 Ferrari, aşa cum reiese şi din denumire, acesta este dedicat fanilor Ferrari în special, însă aplicarea brandului italian nu are neapărat rolul de a atrage doar acel segment de potenţiali clienţi. Spre deosebire de modelul standard, MOTORAZRmaxxV6, acesta include 4 elemente care îl diferenţiază: emblema Ferrari pe ecranul exterior, "torsul" unui motor Ferrari F1 cu 8 cilindri la fiecare pornire sau oprire a telefonului, o imagine cu motorul unui Ferrari F430 pe ecranul exterior şi sigla Ferrari pe o maşină Ferrari gri, ca fundal pe ecranul interior.

Desing

Toate elementele de construcţie ael terminalului sunt tipice seriei RAZR: ecran exterior, clapetă, tastatură, caracsă etc. Deosebiri minore se regăsesc la nivelul dimensiunilor, MOTORAZRmaxxV6 Ferrari având 104.5 х 53 х 15.5 mm şi 108 grame.

MOTORAZRmaxxV6 Ferrari

Clapetă

Modelul ce poartă numele scuderiei de la Maranello are, ca şi suratele sale, clapetă. Pe aceasta se regăsec 4 taste şi un ecran LCD de 1,3 inch. 3 dintre taste sunt plasate pe latura stângă, în timp ce a patra se regăseşte în dreapta. Funcţionalitatea acestora diferă în funcţie de context. În mod normal, butonul din stângă jos activează player-ul MP3 extern, iar cele două de deasupra controlează volumul.

Odată deschis player-ul MP3, apar sub ecranul LCD cele trei taste touch-sensitive: înapoi, play şi înainte. Acestea pot fi folosite foarte uşor pentru controlarea procesului de redare a melodiilor, răspunzând la apărsarea uşoară a degetului. Acest player, chiar dacă este afişat pe ecranul extern, oferă totuşi opţiuni elemntare de redare a melodiilor precum rularea doar a unui anumit album/artist sau schimbarea listei de melodii. Accesarea şi închiderea acestui meniu se face prin tasta din stânga jos, iar navigare în pe verticală revine celor două taste de volum.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News