Xiaomi răspunde la programul de reparații acasă Apple cu serviciile „Xiaomi Cares”

24.11.2021
Xiaomi răspunde la programul de reparații acasă Apple cu serviciile „Xiaomi Cares”
foto: profimedia

A trecut doar o săptămână de la anunțul Apple că va oferi din 2022 un nou program de reparații acasă, prin intermediul căruia utilizatorii de iPhone și Mac vor putea comanda atât piesele, cât și uneltele necesare pentru a le putea înlocui fără a apela la un service. La fel ca în majoritatea cazurilor în care Apple face un anunț, deja avem reacții din partea altor branduri, care vor urma această direcție. Primul la „raport” este Xiaomi, care promite deja un program similar.

Xiaomi Cares promite o experiență îmbunătățită de reparații și suport tehnic

Xiaomi este în 2021 unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din lume. Compania a reușit în anumite regiuni să întreacă atât Apple, cât și Samsung, iar anumite smartphone-uri din gama sa superioară reușește să le întreacă pe acestea în materie de performanță sau camere. Totuși, Xiaomi continuă să urmărească trend-uri impuse de alte companii, așa cum noul său anunț dezvăluie.

Contul de Twitter Xiaomi India a publicat un mesaj prin care spun că va exista un program prin care utilizatorii vor beneficia de servicii simplificate. Nu este clar dacă Xiaomi va oferi, la fel ca Apple, componente direct către clienți, însă este clar că producătorul chinez dorește să îmbunătățească experiența de service pentru dispozitivele sale. Iar momentul pentru acest anunț este destul de clar ales pentru a fi aproape de cel făcut de Apple.

Mesajul original spunea „Ne pasă. Pentru noi, totul a fost întotdeauna despre tine și despre experiența ta cu noi. Întotdeauna am încercat să te punem pe primul loc. Iar acum ducem lucrurile la un nivel superior, doar pentru tine. Ne pasă.”

Un reprezentant Xiaomi a confirmat că este vorba despre o soluție numită Xiaomi Cares, care va oferi reparații și suport tehnic îmbunătățit în India, pentru început. Probabil că dacă această inițiativă va avea succes acolo, ar putea să fie extinsă și în alte regiuni.

sursa: GSM Arena

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult